بهترین مارک لوله سفید

بهترین مارک لوله سفید

انتخاب بهترین مارک لوله سفید از آن جهت اهمیت دارد که در حال حاضر بیشترین میزان مصرف در لوله کشی ساختمان, آب سرد و گرم مصرفی و شوفاژ از این نوع لوله هاست. عموما وقتی صحبت از لوله سفید میشود, اهالی فن به یاد لوله تک لایه پلاستیکی میفتند, اما به نوعی میتوان لوله های پنج لایه را نیز جزو لوله های سفید دانست. از این رو ما در این جا به به بررسی بهترین مارک لوله سفید تک لایه و هم بهترین لوله پنج لایه میپردازیم.

خوشبختانه هم در بخش تولید لوله های تک لایه پلی پروپیلن و هم در تولید لوله های پنج لایه در داخل کشور, به خودکفایی رسیده ایم و به همین دلیل کمتر برند وارداتی در بازار یافت میشود. البته در سال های پیش به ندرت برخی برندهای لوله تک لایه ترکیه ای در بازار موجود بودند که به دلیل افزایش قیمت ارز و در نتیجه قیمت لوله اتصالات تک لایه وارداتی, این نوع لوله ها نیز به تدریج از گردونه رقابت با برندهای داخلی خارج شدند.

 

بهترین مارک لوله سفید در بازار کدام است؟

بهترین مارک لوله سفید تک لایه را بایستی از بین برندهای ایرانی لوله آذین, یزد بسپار, نیک بسپار, بیست بسپار, فرشید,چابهار و سپاهان انتخاب کرد. 

اکثر این برندها کیفیت خوبی داشته و عامل اصلی تفاوت آنها بیشتر در بحث سیستم فروش و تبلیغاتی است. البته سیستم فروش نقش بسیار مهمی داشته و در کنار قیمت و کیفیت از اصلی ترین پارامترهای تعیین کننده در اقبال بازار است. در ادامه به بررسی کیفیت و قیمت های هر یک از این برندهای ایرانی پرداخته تا به یک جمع بندی نهایی در مورد انتخاب بهترین مارک لوله سفید برسیم.

 

1- لوله آذین | بهترین مارک لوله سفید

لوله آذین یکی از باسابقه ترین برندهای تولید کننده لوله های پلیمری بوده که در اوسط دهه 70 راه اندازی شد. در حال حاضر پرفروش ترین مارک لوله سفید را بایستی آذین لوله سپاهان دانست. قیمت مناسب و کیفیت عالی باعث شده که در کنار سیستم قوی فروش این برند بهترین مارک لوله سفید تک لایه شناخته شود. 

تنوع سایزبندی و وجود اتصالات متنوع و ابداعی آذین لوله که از محصولات شرکت گیتی پسند است, یکی دیگر از مزیت های لوله آذین بوده و در کنار این ویژگی های بهترین مارک لوله سفید, لیدر قیمتی لوله های تک لایه نیز محسوب میشود. این مساله بدان معناست که شرکت های رقیب برای تهیه لیست قیمت, نیم نگاهی به لیست قیمت آذین دارند.

در کنار لوله های تک لایه, آذین لوله های سه لایه فویل دار نیز تولید میکند که اتصالات آنها با اتصالات لوله کشی تک لایه یکسان بوده و با اتو لوله کشی میشوند.

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید این برند با پایپ بازار نمایندگی لوله آذین در تهران تماس بگیرید.

 

2- لوله اتصالات تک لایه یزد بسپار

لوله اتصالات تک لایه یزد بسپار نیز یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین لوله های تک لایه هستند. حتی از لحاظ کیفیت و ضخامت محصولات, شاید یزدبسپار را بتوان تا حدی از آذین لوله بهتر دانست, اما به دلیل اینکه سیستم فروش محصولات یزدبسپار به مانند آذین لوله قوی نبوده و تا حدودی لیست قیمت آذین از یزد بسپار ارزانتر و دارای محصولات متنوع تری است, استقبال بازار از آذین لوله بیشتر است. اما به گفته بسیاری از مجریان کیفیت لوله یزد بسپار حداقل در حد آذین و بنا بر اظهار نظر برخی از مجریان لوله کشی حتی بهتر از آذین لوله است. با این حال میتوان به طور کلی یزد بسپار را یکی از بهترین مارک های لوله سفید تک لایه دانست.

 

3- لوله اتصالات بیست بسپار

این برند در قیاس با دیگر مارکهای تولید کننده لوله تک لایه نوپا محسوب میشود. محل کارخانه در اصفهان قرار داشته و بیشتر فروش آن نیز به استان اصفهان و شهرهای جنوبی کشور است. کیفیت این برند متوسط بوده و خیلی مورد استقبال بازار حداقل در تهران نیست.

 

4- لوله فرشید یا رویال پایپ

لوله فرشید یا رویال پایپ نیز از جمله برندهای قوی لوله های تک لایه سفید هستند که شهرت کمتری دارند اما واقعا کیفیت محصولات تولید این شرکت بسیار بالاست. البته از آنجا که در کنار کیفیت قیمت رقابتی نیز در میزان عرضه و تقاضا مهم بوده و با توجه به قیمت نسبتا بالای لوله فرشید این لوله نیز در بازار خواهان چندانی نداشته و حداقل از لحاظ میزان فروش نمیتوان بهترین مارک لوله سفید باشد.

 

5- لوله سبز چابهار

لوله سبز چابهار نیز یک برند سابقه دار و جزو اولین شرکت های تولیدکننده لوله های تک لایه است. از آنجا که این لوله ها در ابتدا به رنگ سبز بوده و بعد از چند سال با رنگ سفید به بازار عرضه شدند, این کارخانه از ابتدا با نام لوله سبز چابهار و البته در منطقه جاجرود توسط بخش خصوصی بنیان نهاده شد. این کارخانه در سال های ابتدایی فروش خوبی داشت, اما به مرور به دلیل عدم تطابق خود با شرایط بازار به تدریج به فراموشی سپرده شد. هر چند که در حال حاضر نیز به صورت محدود محصولاتی با کیفیت متوسط به بازار عرضه میکند.

 

6- لوله تک لایه نیک بسپار

این کارخانه در استان یزد واقع شده که کیفیت نسبتا خوبی دارد. اما به دلیل اینکه به اندازه آذین لوله و یزد سابقه زیادی نداشته و در واقع از بازار عقب مانده, فروش قابل توجهی نداشته و جزو برندهای کم فروش محسوب میشود. اما به طور کلی نیک بسپار را نیز میتوان جزو بهترین مارک لوله سفید تک لایه دانست.

 

7- لوله سپاهان

این برند در واقع یک برند فیک برای آذین لوله سپاهان بوده که توسط کارگاه های متفرقه تولید شده و به لحاظ قیمتی بسیار مناسب تر از مارک های معروف هستند. در واقع این لوله های noname بوده و برای فریب خریدار با نام سپاهان تولید و به بازار عرضه میشوند.

 

بهترین مارک لوله سفید پنج لایه کدام است؟

در یک مقاله جداگانه به بررسی بهترین مارک لوله پنج لایه پرداخته ایم اما به طور کلی لوله های پنج لایه یک سر و گردن از لوله های تک لایه کیفیت بیشتری داشته و شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی نیوپایپ , ایزوپایپ و نمایندگی سوپرپایپ مراجعه نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت تلفنی با کارشناسان ما مشورت کنید.

 

pipebazar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *