09129725653 (آقای افشار)
021-55598085 (واحد فروش)
021-55897048 (واحد فروش)

09129725653

آقای افشار

021-55598085

واحد فروش (خط 1)

021-55897048

واحد فروش (خط 2)

خرید تجهیزات و لوازم موتور خانه
فهرست مطالب

لیست قیمت و خرید تجهیزات و لوازم موتور خانه

تجهیرات موتورخانه یکی از مهم­ترین آیتم­های هر ساختمان محسوب می­شود؛از گذشته ساختماان­ها را با سیستم موتورخانه مرکزی تجهیز می­کردند و با وجود ابداع سیستم های گرمایشی دیگر مانند پکیج دیواری و زمینی, در حال حاضر راه اندازی موتورخانه مقرون به صرفه ترین و قوی ترین سیستم گرمایشی محسوب میشود.

اگر به دنبال تهیه و خرید تجهیزات و لوازم موتورخانه هستید در این بخش از وبسایت پایپ بازار می توانید اطلاعات کامل تری از این محصول به دست آورید. همچنین برای تهیه و خرید آن نیز می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت، با ما در ارتباط باشید.

خرید تجهیزات و لوازم موتور خانه

ثبت لیست خرید

با دو روش بارگذاری لیست خرید یا انتخاب کالا از دسته بندی های سایت

صدور پیش فاکتور

ارسال پیش فاکتور با قیمت نهایی توسط کارشناسان فروش پایپ بازار

تایید و تعیین روش پرداخت

تایید پیش فاکتور نهایی و تعیین روش پرداخت توسط شما

ارسال بار به محل پروژه

ارسال بار از انبار به سراسر کشور در محل پروژه شما

ارتباط با کارشناسان فروش

09129725653

آقای عطری

09129725603

آقای محمدی

021-55598084

واحد فروش (خط 1)

021-55598085

واحد فروش (خط 2)

021-55898121

واحد فروش (خط 3)

021-55897048

واحد فروش (خط 4)

لیست قیمت و خرید تجهیزات و لوازم موتورخانه

تجهیزات و لوازم موتورخانه

وضعیت قیمت : آخرین قیمت بازار

قیمت‌ها بدون احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده است

نام قطعه

ظرفیت حرارتی

انواع

برند

قیمت واحد

سفارش

مشعل گازی

30-800 هزار کیلو کالری

فن دار و بدون فن

ایران رادیاتور-شوفاژکار- اتمسفر

استعلام

دیگ چدنی پره ای

10-15 درصد بیشتر از ظرفیت مشعل

سوپر – سولار

شوفاژ کار- ایرفو-MI3

استعلام

دیگ فولادی

10-15 درصد بیشتر از ظرفیت مشعل

فایرتیوب- واترتیوب

آب بند-پاکمن-ساحل صنعت-دابو-آراز

استعلام

منبع آب گرم

400-8000 لیتر

دوجداره – کویلی

کارگاه های ایرانی

استعلام

کلکتور موتورخانه

متناسب با ظرفیت دیگ

مانیسمان – درزدار

دست ساز

استعلام

منبع انبساط

20-1500 لیتر

منبع انبساط باز و بسته

مهرافروز- پلاستیکی- فلزی

استعلام

مبدل

20-750 هزار کیلوکالری

صفحه ای-پوسته لوله- هوا خنک

هپاکو-دانفوس-HTM

استعلام

پمپ سیرکولاتور

1/2 – 6 اینچ

پمپ شوفاژ و آب گرم مصرفی

آزادالبرز-سمنان- گراندفوس- نوید

استعلام

ترموستات

جداری و مستغرق

ایمیت – تکبان

استعلام

مأموریت گرم نگه­داشتن ساختمان در فصل سرما و همینطور خنک کردن آن در روزهای گرم سال، توسط سیستم گرمایشی و سرمایشی موجود در موتورخانه انجام می­شود. انتقال وسایل و تأسیسات لازم برای سرمایش و گرمایش ساختمان به یک اتاق، فرآیند کنترل و تعمیر موتورخانه را آسان­تر می­کند.

موتورخانه ­ها به دو دسته صنعتی و مسکونی تقسیم می­شوند، که به طور کلی عملکرد سیستم آن به این شکل است که آب گرم یا سرد تولید شده توسط مولد­های حرارتی یا چیلرها، به وسیله­ خطوط لوله­ به شوفاژ و رادیاتور، فن کویل و هواسازها منتقل می­شود و این موجب ایجاد هوای مطبوع  و یا گرم در فضای ساختمان شما می­گردد.

آب گرم و سرد تولید شده در داخل موتورخانه، توسط شبکه­های انتقال به وسایل توزیع سرما و گرما می رسند. برای تولید و توزیع گرما و سرما در فضای ساختمان به وسایل و تأسیساتی نیاز است که در ادامه آن­ها را شرح می­دهیم:

 

مولد های حرارتی

دیگ یا بویلر، مولد گرما در سیستم حرارتی هستند که بسته به نوع مصرف می­توانند آب را در سه دمای آب گرم، آب داغ و بخار نگه دارند. جنس انواع بویلرها در دو نوع چدنی و فولادی است. که می توانید با مراجعه به صفحه خرید دیگ و بویلر این محصول را تهیه کنید.

 

چیلر یا سردکن

چیلرها بر عکس بویلر وظیفه­ سرد کردن آب را انجام می­دهند و در دو مدل تراکمی و جذبی موجود هستند. تقاضا برای مدل جذبی نسبت به مدل تراکمی به دلیل مقرون به صرفه بودن بیشتر است، در این نوع از چیلرها تعداد قطعات متحرک و هزینه تعمیر کمتر بوده و همینطور از انرژی حرارتی استفاده می­شود، بدون لرزش و با سر و صدای کمتری هستند.

 

مبدل های حرارتی

مأموریت انتقال گرمای تولید شده در مولد حرارتی به درون ساختمان را مبدل های حرارتی بر عهده دارند. این تجهیزات در دو دسته کلی قرار می­گیرند، دسته اول از این مبدل‌­ها، مانند آبگرمکن صفحه­‌ای، منابع کویلی و منبع دو جداره؛ آب گرم مصرفی داخل منزل را گرم می­کنند و دسته دوم مانند فن کوئل، رادیاتور­ و هواساز فضای داخلی ساختمان را گرم نگه­ می­دارند. از این رو برای تهیه مبدل های حرارتی می توانید به صفحه خرید مبدل حرارتی مراجعه کنید.

 

لوله های رابط

گرمای سیال را به مبدل های حرارتی منتقل و آن را به مولد های حرارتی بازمی­گردانند. شما برای اتصال لوله ­های استفاده شده در سیستم موتورخانه، می­توانید از فلنج­های جوشی یا دنده­ای استفاده کنید و همچنین برای خرید انواع  مختلف لوله، فلنج و شیلنگ با کارشناسان فروش پایپ بازار تماس بگیرید. برای تهیه فلنج نیز می توانید به صفحه خرید فلنج مراجعه کنید.

 

دی اریتور

برای جداسازی اکسیژن از آب به منظور جلوگیری از خوردگی خطوط لوله، دیگ و پمپ از این دستگاه استفاده می­شود و همینطور دمای آب قبل از ورود به دیگ توسط دی ادیتور بالا می­رود.

 

پمپ آب

یکی از مهم ترین محصولات در هنگام تهیه و خرید تجهیزات و لوازم موتورخانه، پمپ آب است.  آبی که در بویلر­ها گرم شده توسط پمپ با فشار وارد خطوط لوله می­شود، ابعاد و ظرفیت پمپ­ها به شرایط استفاده آن­ها بستگی دارد. شما می­توانید مشخصات انواع پمپ ­های خانگی و صنعتی به همراه تصویر آن­ها را در فروشگاه پایپ بازار مشاهده کنید.

 

مشعل

مشعلی که بر روی دیگ نصب شده، برای گرم شدن آب و تولید حرارت استفاده می­شود. معمولاً سوخت آن گاز یا گازوئیل است. برای تهیه مشعل ها نیز می توانید به صفحه خرید مشعل موتور خانه مراجعه کنید.

 

منبع انبساط

منابع انبساط در دو مدل باز و بسته تولید می­شوند و وظیفه­ حفاظت از لوله­ های موتورخانه و جلوگیری از ترکیدگی آن را در اثر انبساط حجمی انجام می­دهند. آب موجود در این منبع در صورت کم شدن آب سیستم، به آن منتقل می­شود.

 

هواساز

عمل رطوبت سازی و تهویه در موتورخانه به وسیله­ این دستگاه انجام می شود. توجه داشته باشید که با بهره گیری از تجهیزات با کیفیت و مناسب موتورخانه، علاوه بر مصرف بهینه انرژی، می­توانید آسایش را برای دیگران فراهم آورید، بنابراین به شما پیشنهاد می­دهیم که برای انتخاب بهتر و با صرفه­ تر با کارشناسان پایپ بازار مشورت کنید.

 

سختی گیر

به منظور حذف املاح و ترکیبات معدنی موجود در آب، از وسیله­ای به نام سختی­گیر استفاده می­شود. این دستگاه از رسوب املاح در سیستم و تأسیسات موتورخانه­ها جلوگیری می­کند.

 

لرزه گیر

برای جلوگیری از  ارتعاش و لرزه های ناخواسته بر روی خطوط لوله از انواع مختلف لرزه­گیر استفاده می شود. مدل­های مختلف لرزه­گیر از برنده معتبر ارتعاشات صنعتی ایران در فروشگاه ما با توضیح کامل مشخصات فنی آن موجود هستند. برای این منظور می توانید به صفحه خرید دستگاه لرزه گیر صنعتی مراجعه کنید.

در فروشگاه پایپ بازار انواع تأسیسات موتورخانه ­ای از برندهای معتبر بازار برای شما عزیزان موجود شده است تا امکان بررسی آسان مدل­ های مختلف و مشخصات فنی آن ها برای شما فراهم باشد  و تجربه­ یک خرید مطمئن را داشته باشید. همچنین برای تهیه و خرید لوازم و تجهیزات موتور خانه در صورت عدم اطلاعات کافی، از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه می توانید با ما در تماس باشید.

 قیمت خرید لوازم و تجهیزات موتورخانه به عوامل مختلفی همچون صنعتی یا مسکونی بودن ساختمان، طول لوله­ کشی، جنس و برند  تأسیسات و در نهایت نوسانات بازار بستگی دارد، بنابراین شما مشتریان عزیز می­توانید از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه  برای دریافت جدیدترین قیمت لوازم موتورخانه اقدام کنید.

برای ثبت سفارش و خرید تجهیزات و لوازم موتور خانه | مشخصات فنی هر محصول به صورت کامل در این لیست مشخص شده این صفحه وجود دارد که برای ثبت سفارش می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در تماس باشید.