09129725653 (آقای افشار)
021-55598085 (واحد فروش)
021-55897048 (واحد فروش)

09129725653

آقای افشار

021-55598085

واحد فروش (خط 1)

021-55897048

واحد فروش (خط 2)

لیست قیمت و خرید لوله و اتصالات پکیج و شوفاژ
فهرست مطالب

لیست قیمت و خرید لوله و اتصالات پکیج و شوفاژ

اجرا و نصب سیستم گرمایشی ساختمان­ ها، یکی از اساسی­ ترین مراحل ساخت است که روش ­های گوناگونی برای اجرای آن به کاربرده شده ­است؛ از سیستم­ های گرمایشی رایج­ می­توان پکیج شوفاژ را نام برد که هم در ساختمان ­های درحال ساخت و هم در حال بازسازی انجام می­شود. اگر به دنبال لیست قیمت و خرید لوله و اتصالات پکیج و شوفاژ هستید این بخش مناسب شماست.

لوله کشی پکیج می­تواند به روش ­های مختلفی انجام شود که مزیت ­آن نسبت به انواع زمینی و موتورخانه ­ای، قیمت مناسب­ تر و تعمیرات آسان­ تر است، از طرفی دمای سیستم به دلیل کم شدن طول مسیر از پکیج تا رادیاتور و شیرآلات کاهش می‌­یابد و همین امر موجب کم شدن مصرف انرژی و افزایش طول عمر لوله ­ها می­شود.

لیست قیمت و خرید لوله و اتصالات پکیج و شوفاژ

ثبت لیست خرید

با دو روش بارگذاری لیست خرید یا انتخاب کالا از دسته بندی های سایت

صدور پیش فاکتور

ارسال پیش فاکتور با قیمت نهایی توسط کارشناسان فروش پایپ بازار

تایید و تعیین روش پرداخت

تایید پیش فاکتور نهایی و تعیین روش پرداخت توسط شما

ارسال بار به محل پروژه

ارسال بار از انبار به سراسر کشور در محل پروژه شما

ارتباط با کارشناسان فروش

09129725653

آقای عطری

09129725603

آقای محمدی

021-55598084

واحد فروش (خط 1)

021-55598085

واحد فروش (خط 2)

021-55898121

واحد فروش (خط 3)

021-55897048

واحد فروش (خط 4)

لیست قیمت و خرید لوله و اتصالات پکیج و شوفاژ

لیست قیمت و خرید لوله و اتصالات پکیج و شوفاژ

وضعیت قیمت : آخرین قیمت بازار

قیمت‌ها بدون احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده است

نوع لوله کشی

نوع اتصالات

جنس لوله 

برند

قیمت واحد

سفارش

لوله کشی پنج لایه 

پرسی و کوپلی

پنج لایه پکس

نیوپایپ- سوپرپایپ-ایزوپایپ

استعلام

لوله کشی تک لایه

جوشی اتویی

پلی پروپیلن

آذین -یزدبسپار-نیک بسپار

استعلام

لوله کشی سه لایه

جوشی اتویی

کامپوزیت پ پ و آلومینیوم

آذین لوله – گلدپایپ

استعلام

پکس تک لایه 

پرسی

پکس

سوپرپکس- وحید

استعلام

فلزی

جوشی

فولادی سیاه

 اهواز – سپاهان – کاوه

استعلام

به صورت کلی اجزای ثابت لوله کشی پکیج را یک لوله ورودی آب سرد مصرفی، یک لوله گاز ورودی، یک لوله خروجی آب گرم تولیدی، یک لوله دودکش و دو عدد لوله رفت و برگشت رادیاتور تشکیل می­دهند.

هر کدام از این لوله‌های مصرفی بسته به مدل پکیج سایزهای متفاوتی دارند. خروجی لوله دودکش پکیج معمولاً دارای سایز 10 یا 12، قطر لوله گاز 3/4 یا 1 اینچ، قطر لوله آب مصرفی ورودی 20 یا 25 و لوله خروجی پکیج هم برای آب گرم مصرفی و هم برای شوفاژ دارای قطر 3/4 یا 25 هستند.

لوله­ کشی پکیج با روش ­های مختلفی قابل اجرا است، در این لوله کشی می­توان از لوله ­های یک لایه سفید و یا 5 لایه استفاده کرد. از رایج ­ترین متریال مورد استفاده در لوله کشی، می­توان به لوله­ های پلاستیکی و لوله ها­ی 5 لایه اشاره نمود.

خرید لوله پنج لایه

خرید لوله تک لایه

 

روش تک لوله‌ای لوله‌کشی پکیج

سیستم تک لوله ­ای یکی از روش ­های کاربردی لوله کشی پکیج می­باشد، که در آن بازگشت و انتقال آب مدار پکیج تنها به وسیله­ یک لوله انجام می­شود. برای لوله ­کشی های روکار بهترین گزینه روش تک لوله ­ای است. قیمت مناسب آن مهم­ ترین مزیت محسوب می­شود، همچنین در این سیستم می­توان لوله ­ها را در سقف و یا کف زمین نصب کرد.

 

روش لوله‌کشی دو لوله‌ای با برگشت مستقیم

یکی از سیستم ­های کارامد و مناسب برای لوله­ کشی پکیج منازل مسکونی و یا محیط­ های کوچک، استفاده از روش برگشت مستقیم است. در این سیستم دو خط لوله یکی برای لوله رفت و دیگری برای لوله برگشت در نظر گرفته می­شود. سادگی طراحی و اجرای این مدل، از جمله مزیت­های آن است.

 

روش لوله‌کشی با برگشت معکوس

برای اجرای لوله کشی در محیط­ های بزرگ، سیستم لوله ­کشی معکوس در نظر گرفته می­شود. تأمین گرمایش مورد نیاز و توزیع حرارت مطلوب و بهینه از مزیت­ های قابل توجه این سیستم محسوب می­شود.

روش کلکتوری، در حال حاضر بهترین روش لوله‌کشی پکیج شناخته می‌شود؛ در این روش یک کلکتور در داخل جعبه معمولاً در مجاورت پکیج تعبیه شده که برای کنترل رادیاتور یا گرمایش کف مورد استفاده قرار می­گیرد.

 استفاده از لوله­ کشی پلیمری در این مدل موجب دوام بالا شده و تا حد زیادی جلوی ترکیدگی یا خرابی لوله­ های زیرکار را می­گیرد، همینطور نبودن اتصالاتی چون سراهی یا زانو در طول مسیر احتمال نشتی را به صفر می­رساند. مناسب ترین لوله ­ها در این سیستم، لوله­ های سفید 5 لایه هستند که با حفظ دمای آب راندمان پکیج را افزایش می­دهند.

بنابراین علاوه بر نصب و اجرای ساده این سیستم، مشکلات رایجی چون سر و صدا، رسوب­‌گیری لوله ­ها و ترکیدگی آن­ها نیز به میزان قابل توجهی کاهش می­یابد.

اجرای لوله کشی شوفاژ و پکیج با 4 مدل لوله پلیمری و یک مدل لوله­ فلزی صورت می­گیرد، که در زیر به ترتیب از ارزان ترین تا گران ترین مدل­ها لیست شده­اند:

۱- لوله­ های تک لایه پلی پروپیلن سفید یا لوله سبز پلاستیکی

۲- لوله­ های پلیمری سه لایه فویل دار یا کامپوزیت

۳- لوله های پنج لایه پلیمری

۴-  لوله تک لایه پکس

۵- لوله فولادی سیاه یا لوله مانیسمان و درزدار

در لوله­ کشی پکیج برای اجرای هر یک از سیستم‌های لوله‌کشی روکار، توکار، دیواری، گرمایش از کف و …  تجهیزات مختلفی از انواع  لوله­ ها و اتصالات مورد نیاز هستند. در زیر لیست مهم‌ترین و رایج‌ترین اتصالاتی که در سیستم لوله‌کشی پکیج مورد استفاده قرار می‌گیرند را می­توانید مشاهده کنید:

  • اتصالات زانویی برای تغییر مسیر لوله­ ها
  • اتصالات مغزی برای متصل کردن دو قطعه به یکدیگر
  • بوشن‌های رزوه شده برای اتصال قطعات (بوشن‌های معمولی، بوشن‌های تبدیل و بوشن‌های روپیچ توپیچ)
  • فلنج و واشر برای بستن اتصالات لوله‌کشی و آب‌بندی کردن خطوط لوله
  • درپوش ­های مسدود کننده­ لوله
  • استفاده کمتر از زانوها  و کم بودن متراژ لوله ­ها باعث کاهش فشار به پمپ پکیج و در نتیجه گرمای بیشتر می­شود بنابراین بهتر است مسیر لوله ­کشی ساختمان پر پیچ و خم نباشد.
  • نصب لوله­ کشی رادیاتورها در زیر پنجره از ورود سرما جلوگیری می­کند.
  • لوله ­های 4/3 گزینه­ بهتری نسبت به لوله‌های 2/1 هستند.
  • لوله کشی انشعابی شیوه­ کم هزینه ­ای است اما احتمال نشتی و خرابی در سیستم لوله کشی پکیج بالا است.

در این بخش از وبسایت پایپ بازار شما می توانید لیستی از محصولات را به همراه قیمت مشاعده کنید و در صورت تمایل از طریق شماره تلفن های مموجود در سایت به جهت ثبت سفارش، با ما در تماس باشید.

در خصوص قیمت خرید لوله و تجهیزات پکیج و شوفاژ باید در نظر داشت که عوامل مختلفی چون نوع لوله ­کشی ، جنس ، برند مورد نظر و… در تعیین قیمت مؤثرند، از طرفی به دلیل نوسانات بازار نمی­توان رقم معینی را برای آن درنظر گرفت، بنابراین شما مشتریان عزیز می­توانید از طریق شماره تلفن پایپ بازار برای دریافت جدیدترین قیمت لوله و اتصالات پکیج و شوفاژ به همراه تخفیف ویژه تماس بگیرید.