09129725653 (آقای افشار)
021-55598085 (واحد فروش)
021-55897048 (واحد فروش)

09129725653

آقای افشار

021-55598085

واحد فروش (خط 1)

021-55897048

واحد فروش (خط 2)

لیست قیمت و خرید فلنج و اتصالات
فهرست مطالب

لیست قیمت و خرید فلنج و اتصالات

اتصال لوله ­های استفاده شده در سیستم لوله­ کشی توسط انواع مختلف اتصالات انجام می­شوند، فلنج ­ها یکی از اتصالات پرکاربرد در صنایع مختلف، به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی هستند که جداسازی راحت آن­ها، دلیل محبوبیت بالای آن در بازار است. اگر به دنبال بررسی لیست قیمت و خرید فلنج و اتصالات هستید با ما در این بخش همراه باشید تا اطلاعات کاملی در این خصوص کسب کنید.

لیست قیمت و خرید فلنج و اتصالات

ثبت لیست خرید

با دو روش بارگذاری لیست خرید یا انتخاب کالا از دسته بندی های سایت

صدور پیش فاکتور

ارسال پیش فاکتور با قیمت نهایی توسط کارشناسان فروش پایپ بازار

تایید و تعیین روش پرداخت

تایید پیش فاکتور نهایی و تعیین روش پرداخت توسط شما

ارسال بار به محل پروژه

ارسال بار از انبار به سراسر کشور در محل پروژه شما

بر اساس نوع محصول

فلنج دنده ای فولادی

فلنج جوشی فولادی

پیچ و مهره گالوانیزه

واشر لاستیکی و گسکت

بر اساس برند

فلنج سازی اراک

فلنج جوشی کربن استیل ملسی

فلنج جوشی مشهد

فلنج جوشی ساخت ایران

فلنج دنده ای مشهد

فلنج رزوه ای ساخت ایران

واشر ساخت ایران

گسکت تک رینگ اسپیرال وند کلینگر

ارتباط با کارشناسان فروش

09129725653

آقای عطری

09129725603

آقای محمدی

021-55598084

واحد فروش (خط 1)

021-55598085

واحد فروش (خط 2)

021-55898121

واحد فروش (خط 3)

021-55897048

واحد فروش (خط 4)

لیست قیمت و خرید فلنج و اتصالات

لیست قیمت و خرید فلنج و اتصالات

وضعیت قیمت : آخرین قیمت بازار

قیمت‌ها بدون احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده است

نوع فلنج

نوع اتصال

واحد

برند

قیمت واحد

سفارش

 1″

جوشی

شاخه 6 متری

 اهواز – چینی – کاوه

استعلام

 1.1/4″

جوشی

شاخه 6 متری

 اهواز – چینی – کاوه

استعلام

 1.1/2″

جوشی

شاخه 6 متری

 اهواز – چینی – کاوه

استعلام

 2″

جوشی

شاخه 6 متری

 اهواز – چینی – کاوه

استعلام

 2.1/2″

جوشی

شاخه 6 متری

 اهواز – چینی – کاوه

استعلام

 3″

جوشی

شاخه 6 متری

 اهواز – چینی – کاوه

استعلام

 4″

جوشی

شاخه 6 متری

 اهواز – چینی – کاوه

استعلام

5″

جوشی

شاخه 6 متری

 اهواز – چینی – کاوه

استعلام

6″

جوشی

شاخه 6 متری

 اهواز – چینی – کاوه

استعلام

این نوع از اتصالات صنعتی، قطعه ای دیسکی شکل هستند که سوراخ ­هایی در اطراف آن با فواصل مساوی قرار دارد. از فلنج­ ها برای اتصال لوله­ ها، دریچه­ ها، پمپ و سایر تجهیزات در سیستم لوله ­کشی استفاده می­کنند.

 ابتدا دیسک فلنج به لوله و قطعه مد نظر جوش داده می­شود، سپس دو دیسک در مقابل هم و به کمک پیچ و مهره با هم متصل می­شوند. از آنجایی که فلنج­ ها توسط پیچ و مهره به هم متصل شده­ اند، جداسازی این اتصالات به راحتی صورت می­گیرد و برای آب­‌بندی درست محل اتصال فلنج، می ­توانید از واشر لاستیکی و گسکت­ (آب­بند) در بین آن­ها استفاده کنید.

انواع گوناگون فلنج ها در اندازه­ ها، جنس­ ها و کلاس ­های فشاری خاصی تولید و عرضه می­شوند. فلنج­ های استفاده شده در صنعت بیشتر از جنس فولاد ریخته­ گری شده و چدن ساخته شده ­اند؛ برای شرایطی با دما و فشار بالا، فلنج فولادی مناسب­ تر است زیرا فلنج ­های از جنس چدن مقاومت فولاد را ندارند و در برابر برخی از تنش­ها ترک خورده و در مواقعی از هم گسسته می­شوند.

یک اتصال فلنجی از سه بخش مجزا شامل فلنج، گسگت و پیچ و مهره تشکیل شده است، به هنگام خرید فلنج توجه به ویژگی­ های گوناگون این المان­ها، به شما برای انتخابی درست و جلوگیری از هرگونه نشتی کمک می­کند. خصوصیات با اهمیت این اتصالات شامل موارد زیر است:

 

جنس فلنج‌ ها

فلنج ­ها اتصالاتی هستند که باید در برابر فشار، رطوبت، دما و شرایط مختلف مقاوم باشند، بنابراین جنس مواد به کاربرده شده در ساخت آن­ها بسیار بااهمیت است. این قطعات، از جنس مواد مختلف همچون فولاد ضد زنگ، چدن، آلومینیوم، برنج و برنز و پلی اتیلن ساخته و عرضه می­شوند؛ حتی ممکن است که جنس لایه ­های داخلی فلنج متفاوت از جنس خود فلنج باشد اما در بیشتر موارد، جنس فلنج با جنس لوله­ مشابه است.

 

اندازه  و ضخامت فلنج ها

سایز فلنج مطابق با استانداردهای موجود و میزان فشار وارده به آن، انتخاب می­شود. فاکتورهایی چون قطر داخلی و خارجی، تعداد و اندازه­ی سوراخ­ها و قطر پیچ از موارد با اهمیت اندازه ­گیری این اتصال هستند.

میزان فشاری که اتصال فلنج می­تواند تحمل کند، علاوه بر اندازه به ضخامت آن نیز بستگی دارد. هرچه ضخامت بیشتر، مقاومت این اتصال در برابر فشار هم بالاتر می­رود.

 

کلاس فلنج ­ها

فلنج­ های فولادی در کلاس­ های 150، 300، 600، 900، 1500 و 2500 طبقه‌بندی می‌شوند. به ترتیب هر چه کلاس فلنج بالاتر می­رود ضخامت و ابعاد آن و تعداد پیچ‌های مورد نیاز نیز زیادتر می­شود، در نتیجه دما و فشار بالاتری را نیز تحمل می­کند.

فلنج رزوه ­ای

بدنه داخلی فلنج رزوه­ای که آن را فلنج دنده­ای هم می­نامند، رزوه کاری شده و به صورت پیچی به رزوه­ موجود در سطح خارجی لوله، متصل است. در این اتصال بدون نیاز به جوشکاری، به راحتی نصب و جداسازی فلنج به لوله انجام می­شود. شما می­توانید انواع مختلف فلنج دنده ­ای برند مشهد و همینطور فلنج رزوه ­ای برند ساخت ایران را با بالاترین کیفیت از فروشگاه پایپ بازار سفارش دهید.

 

فلنج اسلیپون

نوع دیگر فلنج که به وسیله جوشکاری به لوله متصل می­شود فلنج اسلیپون است، انواع  و ابعاد مختلف آن در برندهای ساخت ایران و مشهد در سایت پایپ بازار موجوداند. استفاده از این نوع اتصال متداول ­تر است و بعد از این که لوله داخل فلنج قرار گرفت از داخل و خارج جوشکاری می­شود. می­توانید برای استعلام قیمت فلنج جوشی با کارشناسان پایپ بازار تماس بگیرید.

 

فلنج لپ جوینت

این نوع از فلنج ­ها که با جوشکاری لب به لب به لوله ­ها متصل می­شوند، بیشتر در مواردی کاربرد دارند که سیستم لوله ­کشی به تعمیر و نگهداری مداوم نیاز دارد و یا محدودیت فضایی وجود دارد.

 

فلنج جوشی ساکت ولد

بعد از قرارگیری لوله در درون فلنج ساکت ولد، از بیرون با جوش ماهیچه­ ای چن پاسه اتصال را محکم و مقاوم می­کنند، این نوع اتصال برای لوله­ های گالوانیزه مناسب­­ترین انتخاب است.

 

فلنج لبه­ دار

فلنج لبه‌ دار، دارای یک انتهای خمیده برای اتصال به لوله و یک فلنج پشتی آزاد است. نوع لبه­ دار فلنج نیز به روش لب به لب به لوله جوش داده می­شود. شما برای پیاده­سازی سیستم ­های لوله­ کشی با خمش‌های مکرر، فشار و دمای بالا، می‌توانید این مدل را از پایپ بازار خریداری کنید.

 

 فلنج کور

این مدل فلنج یک دیسک خالی با یک سوراخ پیچ است، اگر می­خواهید مسیر جریان سیالات در خطوط لوله را مسدود کنید خرید این اتصال را پیشنهاد می­دهیم.

 

فلنج رینگ جوینت

شیارهایی که بر روی بدنه این فلنج­ ها وجود دارد باعث می­شود، تا آب بندی مناسبی در دما و فشار بالا داشته باشند.

 

فلنج گلودار

گردنی مخروطی شکل این فلنج به مرکز آن متصل است و به صورت گسترده در لوله­های فرایند مورد استفاده قرار می­گیرد. شما می­توانید تصاویر انواع فلنج­ها را در سایت پایپ بازار مشاهده کنید.

  • مونتاژ ساده‌تر این نوع اتصال نسبت به اتصال با جوش
  • بدون نیاز به آداپتورهای لوله
  •  کاهش ضربه، لرزش و فشار بیش از حد در اتصالات بزرگ هیدرولیکی
  • نگهداری و تعمیر آسان فلنج­ها
  • استحکام قطعات فلنج در کاربردهای دقیق هیدرولیکی
  • امکان تغییر سایز و ابعاد  و جنس لوله­ها به صورت دستی
  • جدا سازی راحت قطعات به هنگام کالیبراسیون و تمیز کردن لوله‌ها و تجهیزات
  • امکان نشتی هر نوع اتصال فلنجی
  • اشغال فضای بیشتر در سیستم لوله­کشی فلنجی
  • هزینه بیشتر نسبت به سایر اتصالات لوله­ کشی
  • دشوار بودن آب­بندی اتصالات فلنج­دار

در خصوص خرید فلنج ­ها توجه داشته باشید که مشخصات انواع مختلف اتصالات در سایت به همراه تصویر موجود هستند که انتخاب را برای شما آسان­تر و دقیق­تر می­کند. از آنجایی که خرید تأسیسات بی ­کیفیت، عمر پروژه را کوتاه کرده و هزینه تعمیر و نگهداری را بالا می برد، بهتر است قبل از خرید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروشگاه اتصالات و تجهیزات پایپ بازار از طریق شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید.

قیمت اتصالات به مواردی چون نوع و جنس، سایز و نوسانات بازار بستگی دارد. ما در تلاشیم تا باکیفیت­ ترین تجهیزات از برترین برند­ها را در فروشگاه پایپ بازار برای شما مشتریان عزیز عرضه کنیم. فلنج­ های موجود در سایت، از جنس مرغوب ساخته شده ­اند بنابراین در آینده شما هزینه کمتری را برای تعمیرات پرداخت خواهید کرد. برای استعلام از قیمت انواع مختلف فلنج ­ها و قطعات همراه آن می­توانید با کارشناسان فروش پایپ بازار تماس بگیرید.