09129725653 (آقای افشار)
021-55598085 (واحد فروش)
021-55897048 (واحد فروش)

09129725653

آقای افشار

021-55598085

واحد فروش (خط 1)

021-55897048

واحد فروش (خط 2)

فهرست مطالب

لیست قیمت و خرید لوله و اتصالات فاضلاب

سیستم لوله فاضلاب، یکی از مهم‌­ترین بخش­ های زیر ساختی هر ساختمان محسوب می­شود که از خروجی وسایل بهداشتی آغاز و تا خروجی فاضلاب از ساختمان ادامه­ می یابد. به منظور دفع سریع فاضلاب و جلوگیری از گرفتگی در مسیر فاضلاب،  از لوله­ هایی با قطر مناسب و شیب بندی درست استفاده می­شود.

اگر به دنبال دریافت لیست قیمت و خرید انواع لوله و اتصالات فاضلاب هستید در این بخش از وبسایت پایپ بازار می توانید اطلاعات کامل تری از این محصولات به دست آورید. همچنین برای تهیه و خرید آن نیز می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت، با ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت و خرید لوله و اتصالات فاضلاب

ثبت لیست خرید

با دو روش بارگذاری لیست خرید یا انتخاب کالا از دسته بندی های سایت

صدور پیش فاکتور

ارسال پیش فاکتور با قیمت نهایی توسط کارشناسان فروش پایپ بازار

تایید و تعیین روش پرداخت

تایید پیش فاکتور نهایی و تعیین روش پرداخت توسط شما

ارسال بار به محل پروژه

ارسال بار از انبار به سراسر کشور در محل پروژه شما

ارتباط با کارشناسان فروش

09129725653

آقای عطری

09129725603

آقای محمدی

021-55598084

واحد فروش (خط 1)

021-55598085

واحد فروش (خط 2)

021-55898121

واحد فروش (خط 3)

021-55897048

واحد فروش (خط 4)

لیست قیمت و خرید انواع لوله و اتصالات فاضلاب

لیست قیمت و خرید انواع لوله و اتصالات فاضلاب

وضعیت قیمت : آخرین قیمت بازار

قیمت‌ها بدون احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده است

نوع لوله

نوع آب بندی

واحد

برند

قیمت واحد

سفارش

لوله اتصالات  پلیکا

چسبی

شاخه 6 متری

گلپایگان – سمنان- پارس پلاست

استعلام

پوش فیت

سوکتی ارینگی

عدد

پلی ران – نیوفلکس – سوپردرین

استعلام

پلی اتیلن فاضلابی

جوشی

شاخه 6 متری

پلی ران – پلی رود

استعلام

چدن

سرب و کنف

عدد

پارس متال

استعلام

چدن داکتیل

سوکت و لاستیک

عدد

مک برند – ایرانی

استعلام

UPVC 

چسبی

شاخه 6 متری

PG – وینوپلاستیک – پیمتاش

استعلام

پلیکا فشار قوی

چسبی

شاخه 6 متری

——–

استعلام

پلیکا هواکشی

چسبی

شاخه 6 متری

تولیدات ایرانی

استعلام

کاروگیت

جوشی

شاخه 6 متری

——–

استعلام

در مسیر لوله کشی فاضلاب ساختمان، تأسیسات مختلفی مورد استفاده قرار می­گیرند که هر کدام نقش مهمی در تخلیه فاضلاب و جلوگیری از آلودگی محیط زندگی شما دارند. شناخت انواع اتصالات لوله فاضلاب، به شما در انتخاب لوله و اتصالات باکیفیت و استاندارد کمک می­‌کند و اجرای صحیح سیستم لوله­ کشی علاوه بر جلوگیری از خسارت­ های احتمالی در آینده، موجب افزایش عمر مفید ساختمان نیز می­شود.

مأموریت جمع آوری، انتقال و تخلیه مواد زائد از ساختمان به سمت شبکه فاضلاب شهری توسط سه بخش مهم سیستم فاضلاب صورت می­گیرد؛

  1. لوله ­کشی فاضلاب: از مهم­ ترین قسمت ­های تأسیسات فاضلاب، لوله ­کشی آن است. در این مسیر خطوط لوله­ به صورت افقی و قائم در کنار هم اجرا و نصب می­شوند. از طریق لوله ­های افقی، فاضلاب هر طبقه، از سیفون به لوله­ قائم منتقل می­شود و فاضلاب­ های منتقل شده به لوله­ قائم به طرف پایین حرکت می کنند.
  2. لوله ­کشی ونت: برای انتقال گاز­ها و بوی نامطبوع به بیرون ساختمان از لوله­ کشی ونت یا هواکش استفاده­ می­شود. مسیر حرکت گاز­ها به سمت بالا است که با اجرای لوله­ کشی ونت این گازها از طریق هواکش ­های نصب شده در ساختمان، خارج می­شوند.
  3. سیفون: آب موجود در داخل سیفون؛ از عبور هوا و گاز درون شبکه به محیط داخل ساختمان جلوگیری می­کند.

شبکه فاضلاب ساختمان هم از طریق لوله­ کشی از کف و هم از روش لوله کشی سقفی قابل اجرا است. در روش قدیمی لوله ­کشی از سقف، هزینه کمتری نسبت به روش جدیدتر صرف می شود و اجرای آن با سرعت بیشتری صورت می­گیرد؛ اما در عین حال دسترسی به خطوط لوله ­کشی در روش سقفی راحت تر است و این موضوع در زمان تعمیرات و بازسازی تأسیسات اهمیت بیشتری پیدا می­کند.

امروزه با توجه به سیستم لوله ­کشی هر ساختمان، اتصالات لوله کشی فاضلاب را از جنس مواد مختلفی می­سازند. تأسیسات لوله­ کشی در انواع PVC ،  UPVC، پلی اتیلن و پوش­فیت طراحی و تولید می­شوند و در شبکه لوله کشی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند . که می توانید این محصولات را از پایپ بازار به سادگی تهیه کنید، برای این منظور تنها کافیست:

خرید لوله و اتصالات پلیکا

خرید لوله و اتصالات پوش فیت

خرید لوله و اتصالات پلی اتیلن پیچی

خرید لوله و اتصالات پلی اتیلن جوشی

لوله­ های استفاده شده در سیستم لوله ­کشی توسط انواع مختلف اتصالات به هم وصل می­شوند، گاهی این اتصالات نقش کاهنده سایز لوله، تغییر مسیر، انشغاب لوله­ها و گاهی هم بازدید و تمیز کردن داخل لوله­ ها را ایفا می­کنند. اتصالات لوله­ کشی فاضلاب از تنوع بسیار بالایی برخوردارند که از میان آن­ها می­توان به اتصالات چسبی، سه ­راهی، زانویی و پوش­فیت اشاره نمود. در ادامه انواع پرکاربرد اتصالات شرح داده شده­ اند:

 

زانویی ها

برای تغییر جهت جریان در بین دو لوله از انواع مختلف زانویی استفاده می­شود که نقش مهمی در سیستم لوله کشی فاضلاب دارند. زانویی ها بر اساس کاربردشان به انواع زیر تقسیم می شوند:

  1. زانویی 90 درجه: تغییر مسیر جریان سیال در لوله ها به اندازه 90 درجه
  2. زانویی 45 درجه: تغییر مسیر لوله ها به اندازه 45 درجه؛ در این مدل از زانویی امکان رخ دادن گرفتگی کمتر از زانویی قائم است.
  3. زانویی تبدیل: تغییر مسیر لوله ها با قطر های مختلف
 

سه راهی ها

برای انشعاب لوله ­های فاضلاب از وسیله­‌ای پرکاربرد به نام سه راهی استفاده می­شود که همانند زانویی دارای زاویه­ های مختلف است. سه راهی را برای اتصال لوله­ های بزرگ­تر به کوچک­تر و بالعکس به کار می­برند.

 

بوشن ها

بوشن ­ها وسیله ­ای استوانه­ ای شکل با دو سر مادگی برای اتصال دو لوله­ با قطر یکسان هستند. بوشن­ ها در سه نوع ساده یا ترمز دار، بوشن تخت یا بدون ترمز و بوشن تعمیری موجود هستند.

 

درپوش ها

در پوش­ ها قسمت ورودی لوله را مسدود می­کنند، بنابراین زمانی که نیازی نیست انتهای یک لوله به لوله­ دیگر وصل شود و یا برای جلوگیری از ورود اجسام خارجی به داخل لوله از اتصال درپوش استفاده می­شود.

 

دریچه بازدید

از اتصال دریچه بازدید به منظور رفع گرفتگی و مسدودیت در لوله های فاضلابی، تمیز کردن داخل لوله بدون نیاز به باز کردن اتصالات استفاده می شود.

در خصوص لیست قیمت و خرید انواع لوله و اتصالات فاضلاب باید در نظر داشت که انتخاب نوع اجزای این سیستم، اندازه، جنس و برند لوله و اتصالات در تعیین قیمت تمام شده مؤثرند؛ برای دریافت آخرین لیست قیمت خرید انواع لوله و اتصالات فاضلابی  می توانید 

در سایت پایپ بازار، انواع لوله و اتصالات فاضلاب برندهای معروف بازار موجود هستند، شما مشتریان عزیز می توانید به ­راحتی مدل­ های مختلف و مشخصات فنی آن ها را بررسی کنید. همچنین اگر سؤالی در خصوص انتخاب نوع لوله و اتصال فاضلابی دارید، می­توانید برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر از طریق شماره تماس پایپ بازار با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.