09129725653 (آقای افشار)
021-55598085 (واحد فروش)
021-55897048 (واحد فروش)

09129725653

آقای افشار

021-55598085

واحد فروش (خط 1)

021-55897048

واحد فروش (خط 2)

لیست قیمت و خرید بست و ساپورت
فهرست مطالب

لیست قیمت و خرید بست لوله و ساپورت تاسیساتی

اگر به دنبال تهیه و خرید بست لوله و ساپورت تاسیساتی هستید در این بخش از وبسایت پایپ بازار می توانید اطلاعات کامل تری از این محصول به دست آورید. همچنین برای تهیه و خرید آن نیز می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت، با ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت و خرید بست و ساپورت

ثبت لیست خرید

با دو روش بارگذاری لیست خرید یا انتخاب کالا از دسته بندی های سایت

صدور پیش فاکتور

ارسال پیش فاکتور با قیمت نهایی توسط کارشناسان فروش پایپ بازار

تایید و تعیین روش پرداخت

تایید پیش فاکتور نهایی و تعیین روش پرداخت توسط شما

ارسال بار به محل پروژه

ارسال بار از انبار به سراسر کشور در محل پروژه شما

ارتباط با کارشناسان فروش

09129725653

آقای افشار

09129725603

آقای محمدی

09129594598

آقای عطری

021-55598085
021-55898121
021-55598084

لیست قیمت و خرید بست و ساپورت

لیست قیمت و خرید بست و ساپورت

وضعیت قیمت : آخرین قیمت بازار

بست پایه دار تک پیچ 

بست دو پایه

بست پایه دار بلند

بست روکش دار

بست  رگلاژی

بست گلابی

بست T

بست رگلاژی روکش دار

بست رکابی

بست گازی تک پیچ

بست اسپرینکلر

بست کرپی

بست چنگالی

بست اسپید

بست دوتکه آویز

بست ویکتالیک

بست پیچی

بست یوبولت

بست علمک گاز

بست دنباله جوشی تسمه ای

بست پوش فیت

پیچ متری

تسمه تخت 

پروفیل U چنل

پروفیل C چنل

پروفیل M

پایه دیواری پروفیل

پایه سقفی

بست نگهدارنده

پیچ و مهره

درپوش 

ساپورت مدولار

ساپورت کلایویز

ساپورت اسپرنکسر

ساپورت رایزری

ساپورت متحرک

ساپورت کانال اسپیرال

ساپورت باربری سبک

ساپورت باربری متوسط

ساپورت باربری سنگین

راهنمای پیک آپ

کفشک لوله

تیرآویز

آویز فنری

راهنمای لوله

ساپورت سخت

ساپورت الاستیک

ساپورت قابل تنظیم

بست لوله پلیمری

بست لوله پلیکا

بست لوله نیوپایپ

در سیستم تأسیساتی ساختمان برای مهار و محکم ­کاری تجهیزات از انواع بست­‌ها و ساپورت­‌ها استفاده می­‌شود. این تجهیزات با اینکه برای نصب تأسیسات، در هر ارتفاعی از سقف یا دیوار مناسب­ هستند، اما باید با نهایت دقت جاگزاری شوند تا در درازمدت خساراتی مانند سقوط لوازم و کج شدن آن­ها را به همراه نداشته باشند. بست لوله و ساپورت تاسیساتی علاوه بر مهار سیستم تاسیسات و لوله کشی ساختمان باعث جلوگیری از اثر مخرب نشست ها و لرزش های ساختمان بر لوله کشی شده و بدین ترتیب طول عمر لوله کشی و تاسیسات ساختمان را افزایش میدهند.اگر قصد تهیه و خرید انواع برندهای بست لوله و ساپورت تاسیساتی را دارید با ما در این بخش همراه باشید.

در صنایع و پروژه‌های مختلف ساختمانی برای اجرا و نگه­داری لوله‌های تاسیساتی، از انواع مختلف بست تأسیساتی استفاده می­شود. شما می­توانید انواع بست با ضخامت­های مختلف را در برند­های بست ایران، زنده رود پلاست  و ایرانی در سایت پایپ کالا مشاهده و بررسی کنید. در ادامه با انواع مختلف بست آشنا می­شویم:

بست دیواری

این مدل از بست­ ها ساده‌ترین و رایج ترین نوع هستند، که شما می­توانید برای حفظ و نگهداری، نصب لوله‌های فلزی و مسی و همچنین تقسیم‌بندی سیم‌ها در سیستم لوله­ کشی ساختمان، مورد استفاده قرار دهید.

بست آویز رکابی

در سیستم ­های اطفاء حریق و آتش‌نشانی از بست­های آویز رکابی یا بست گلابی استفاده می­شود. اگر می­خواهید لوله‌هایی با ضخامت 3 الی 20 میلی‌متر را توسط بست ­ها نگه­دارید، این مدل ­ها انتخاب مناسبی هستند. انواع مختلف بست رکابی در برند­های معتبری چون بست ایران و زنده رود پلاست در سایت جهت سفارش موجود هستند.

بست پایه‌دار

 برای انتقال لوله ­های چدنی، فلزی، خرطومی و کابل از روی دیوار این نوع بست ­ها کاربرد دارند. مدل­های گوناگون بست پایه­ دار یک طرفه و دوطرفه با روکش عایق و بدون روکش، برای شما مشتریان عزیز در سایت موجود شده­ اند.

بست کرپی

 این بست‌ها از پیچ‌ و مهره تشکیل شده­اند و برای نصب لوله­ های فلزی کاربرد دارند. قیمت پایین و کیفیت ساخت این مدل دلیل به صرفه­ بودن آن نسبت به سایر مدل ­ها است.

بست پایه­ بلند

برای لوله کشی گاز روکار، هنگامی که بخواهید لوله علم را به فاصله ۷ سانتیمتر از دیوار نصب کنید، بهتر است از بست پایه بلند برند بست ایران استفاده کنید.

بست دنباله جوشی

این مدل یکی از ساده ترین و پرکاربردترین نوع بست آویز است، که به وسیله عملیات جوشکاری نصب می­شود.

بست رگلاژی

برای اتصال لوله با فاصله از سقف و به شکل آویز، این مدل کاربرد دارد.

بست و ساپورت در موارد زیر مورد استفاده قرار می‌گیرند:

1. نصب لوله‌ها: بست و ساپورت برای نصب و ثابت کردن لوله‌ها در موقعیت صحیح و استوار استفاده می‌شوند. آنها کمک می‌کنند تا لوله‌ها در طول طولانی به خوبی تثبیت شده و جابجایی نکنند.

2. حفاظت و پشتیبانی: بست و ساپورت برای حفاظت از لوله‌ها در برابر ضربه، ارتعاشات و تحمل وزن استفاده می‌شوند. آنها به لوله‌ها کمک می‌کنند تا در مقابل نیروهای خارجی محافظت شوند و در مقابل آسیب جسمی و سایر خطرات محافظت شوند.

3. پشتیبانی از شبکه لوله‌کشی: بست و ساپورت نقش مهمی در پشتیبانی از شبکه لوله‌کشی دارند. آنها به لوله‌ها پایه‌ای محکم و پایداری را فراهم می‌کنند و به توزیع و جریان صحیح آب در سیستم کمک می‌کنند.

4. کاهش فشار: بست و ساپورت می‌توانند در کاهش فشارهای ناشی از وزن لوله‌ها و محتوای آنها کمک کنند. با استفاده از بست و ساپورت مناسب، فشار روی نقاط اتصال و قسمت‌های ضعیف لوله‌ها کاهش می‌یابد و عمر مفید سیستم را بالا می‌برد.

به طور کلی، بست و ساپورت در تمامی صنایع و کاربردهایی که نیاز به استقرار و پشتیبانی لوله‌ها دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شامل صنایع مختلف مانند صنعت آب و فاضلاب، صنایع نفت و گاز، ساختمان‌سازی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی و بسیاری از سایر صنایع است.

سیستم ساپورت تأسیسات تهویه مطبوع

معمولاً از انواع ساپورت افقی و عمودی کانال هوا، برای نصب و نگهداری سیستم تهویه مطبوع استفاده می­شود. انتخاب ساپورت مناسب، با توجه به مدل  و عملکرد سیستم تهویه، برآورد ابعاد و وزن تجهیزات صورت می­گیرد.

سیستم ساپورت تأسیسات باربری سبک

سیستم های باربری سبک برای تاسیساتی با وزن پایین و عرض کم و متوسط طراحی شده ­اند؛ که بیشتر برای لوله­ کشی ها، کانال کشی ها، سیم و کابل کشی بر روی سینی کاربرد دارند.

سیستم ساپورت تأسیسات باربری متوسط

این سیستم پرکاربرد بیشتر برای لوله­ های آتش نشانی و کانال انتقال دود و همینطور تهویه هوا طراحی شده­اند که برای ضخامت­­ های متفاوت با عرض متوسط و زیاد، وزن متوسط و نسبتاً سنگین مناسب هستند.

سیستم ساپورت تأسیسات کاربرد صنعتی

بالا بودن عرض، طول و ضخامت این تیپ از تأسیسات، آن­ها را برای استفاده در صنایع پتروشیمی و موتورخانه مناسب کرده ­است. اتصال و نصب سریع این مدل تجهیزات سرعت اجرای کار را بالا می­برد. 

  • قابلیت اطمینان بالا
  • کاهش صدای لرزش
  • سرعت اجرای بالا و بدون نیاز به رنگ و جوش و سوراخکاری
  • امکان اجرای تغییرات در مراحل کار و استفاده مجدد از ابزار
  • مقاوم در برابر خوردگی به دلیل وجود پوشش­ هایی مانند گالوانیزه­ی سرد و گرم
  • ظاهری شکیل تر و تمیزتر به ویژه برای کاربرد در محل­هایی که در معرض دید است.
  • مقاومت در برابر زنگ­ زدگی 

انواع بست و ساپورت بر حسب کاربردهایی که دارند در سایزهای مصرفی، صنعتی و خاص تولید می¬شوند. نمونه¬های مصرفی به دلیل کاربرد بالای آن¬ها در بازار و فروشگاه¬ها موجود هستند؛ مدل-های صنعتی که در بخش صنایع مورد استفاده قرار می¬گیرند از نظر اندازه بزرگ¬تر از مدل¬های مصرفی هستند؛ اما مدل¬های خاص به صورت سفارشی برای مشتریان طراحی و تولید می¬شوند.

یکی از بهترین روش ­ها برای سفارش تجهیزات ساختمانی و صنعتی، خرید اینترنتی است؛ ما در صفحه­ فروشگاه پایپ بازار انواع بست و ساپورت تأسیسات از برندهای معتبر بازار را برای شما مشتریان عزیز موجود کرده­ایم. همچنین برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر می­توانید از طریق شماره تماس پایپ بازار با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید.

قیمت­های گوناگون بست و ساپورت، به مشخصات فنی از جمله مدل و سایزهای آن، کاربرد و جنس آن ها بستگی دارند. ما در پایپ بازار سعی کردیم تا با توجه به تنوع بالای این محصول در بازار، جنس­های مرغوب از برندهای معتبر را برای شما در فروشگاه عرضه کنیم؛ بنابراین شما مشتریان عزیز می­توانید از طریق شماره تلفن پایپ بازار برای دریافت به روز ترین قیمت این لوازم به همراه تخفیف ویژه تماس بگیرید.