09129725653 (آقای افشار)
021-55598085 (واحد فروش)
021-55897048 (واحد فروش)

09129725653

آقای افشار

021-55598085

واحد فروش (خط 1)

021-55897048

واحد فروش (خط 2)

نمایندگی پوش فیت نیوفلکس
فهرست مطالب

نمایندگی پوش فیت نیوفلکس + دانلود کاتالوگ

نمایندگی پوش فیت نیوفلکس
فهرست مطالب

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار, اصلی ترین نمایندگی پوش فیت نیوفلکس در بازار تهران با ارایه بیشترین میزان درصد تخفیف به همکاران, انبوه سازان و مجریان لوله کشی و تاسیسات ساختمان با صدور پیش فاکتور فوری و ارسال اقلام مورد نیاز به اقصی نقاط کشور در خدمت شماست.

پوش فیت نیوفلکس یکی از محصولات پرفروش شرکت گیتی پسند اصفهان است. کیفیت بالا و قیمت رقابتی پوش فیت نیوفلکس باعث شده که این برند نیز یکی از پرفروش ترین و پرتقاضاترین مارک های لوله پوش فیت در کشور شود. تنوع سایز و تعدد لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس از برتریهای این برند نسبت به رقبای داخلی و خارجی است. 

پایپ بازار نمایندگی رسمی فروش محصولات پوش فیت نیوفلکس, بست نیوفلکس و دیگر محصولات گیتی کالا در بارار تهران بوده و علاوه بر این نمایندگی لوله آذین, نیوپایپ, پوش فیت پلیران, نمایندگی سوپرپایپ, پوش فیت سوپردرین, نمایندگی لوله اتصالات پنج لایه بی تی اس و ایزوپایپ اصفهان, عاملیت فروش لوله های درزدار و api سپاهان و سپنتا, لوله های مانیسمان اهواز, اتصالات رده 40 بنکن, لوله های مانیسمان وارداتی, نمایندگی شیر فلکه سیم ایتالیا و کیزایران و بسیاری از برندهای مطرح در صنعت ساختمان است. جهت استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور اقلام مورد نیاز با ما تماس گرفته و یا لیست اقلام مورد نیاز خود را از طریق شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

ارتباط با کارشناسان فروش نمایندگی پوش فیت نیوفلکس

09129725653 – آقای افشار

09129725603 – آقای محمدی

09129594598 – آقای عطری

021-55898121 – پشتیبانی 1

021-55598085 – پشتیبانی 2

021-55598084 – پشتیبانی 3

1. درخواست مشاوره: ما در پایپ بازار آماده هستیم تا در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره تخصصی در زمینه تامین لوله‌ها و اتصالات پوش فیت نیوفلکس, برندهای دیگر پوش فیت و فاضلاب و کلیه اقلام لوله اتصالات ساختمانی و صنعتی بپردازیم. از این رو می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش انتهایی صفحه، با همکاران ما در بخش کارشناسی فروش در تماس باشید.

2. صدور پیش‌فاکتور: برای دریافت لیست قیمت و درصد تخفیف روی محصولاتی که می‌خواهید خریداری کنید، می‌توانید با نمایندگی پوش فیت نیوفلکس پایپ بازار تماس بگیرید و درخواست صدور پیش‌فاکتور خود را اعلام کنید. تیم فروش ما به سرعت و با دقت به امور شما پاسخ می‌دهد.

3. ارسال سفارشات: پس از صدور پیش‌فاکتور و پرداخت مبلغ، نمایندگی پوش فیت نیوفلکس  پایپ بازار محصولات مورد نیاز را تامین کرده و از انبار شرکت به مقصد مشتری ارسال می‌کند. ما تلاش می‌کنیم تا هزینه حمل کالا برای مشتریان را به حداقل برسانم.

ویژگی‌ های برجسته نمایندگی لوله اتصالات پوش فیت نیوفلکس:

در مناطق مختلف کشور، از جمله استان تهران، نمایندگی‌های پراکنده ای وجود دارند که هر کدام ویژگی‌ها و مزیت‌های خود را دارند اما فروشگاه اینترنتی پایپ بازار به منظور توضیح نوع فعالیت و عملکرد صحیح و استاندارد این نمایندگی‌ها، موارد زیر را بر اساس استانداردها و معیارهای خاص انتخاب نموده است:

معتبر و قانونی بودن: نمایندگی باید توسط وزارت صنعت و معدن یا ارگان تایید کننده کسب و کار به صورت معتبر و قانونی شناخته شده باشد.

تاییدیه‌های رسمی: نمایندگی باید دارای تاییدیه‌های رسمی با مدارک مهر شده از سوی شرکت گیتی پسند اصفهان(گیتی کالا) و برند پوش فیت نیوفلکس باشد.

تضمین کیفیت و اصالت محصولات: تمامی محصولات باید دارای برند و لوگوی مشخص از سوی کارخانه تولید کننده باشند.

سیستم‌های مدیریت مشتری: استفاده از سیستم‌های مدیریت مشتری یا کارتابل‌های مشتری جهت افزایش سرعت و رفاه در فرآیند خرید و فروش.

سیستم‌های حسابداری مدرن: استفاده از سیستم‌های حسابداری نوین برای صدور سریع پیش‌فاکتور و به‌روز بودن قیمت‌های محصولات نیوفلکس.

آشنایی با محصولات نیوفلکس

محصولات نیوفلکس به عنوان لوله پوش فیت گیتی پسند نیز شناخته میشوند. مانند دیگر محصولات این شرکت کیفیت سطح بالایی داشته و همچون دیگر محصولات گیتی پسند قیمت پوش فیت نیوفلکس را به گونه ای ارایه داده که در بین برندهای درجه یک بازار, مناسب ترین قیمت را داشته باشد.

از ابتدای استفاده از پلاستیکها  در سيستم لوله كشی فاضلاب و همراه با پيشرفت فناوری و تولید پليمرها, تغييرات زيادی در ساختار اين لوله ها حاصل شده است.

پس از لوله های فاضلابی پلی اتیلن و پی وی سی و محدوديت ها و مشكلاتی كه در استفاده و اجرای آنها وجود داشت، نسل جديد لوله های فاضلابی (پوش فيت) با استفاده از مواد پلی پروپيلن (PP) جايگاه خود را در ساخت لوله و اتصالات فاضلابی به خوبی باز كرد. تكنولوژی مدرنی كه در ساخت پوش فيت به كار رفته است سيستمی قوی و ايمن را در اختيار مصرف كنندگان قرار می دهد. لوله و اتصالات پوش فيت نيوفلكس كه از توليدات شركت نوين اتصالات مي باشد هم اكنون تا اندازه 160 ميليمتر توليد شده و تا در كنار ساير محصولات گروه صنايع گيتي پسند رضايت مشتريان در تكميل تاسيسات مكانيكی ساختمان برآورده سازد.

ویژگی های پوش فیت نیوفلکس

  • مقاومت بیشتر در برابر تنش و فشار خارجی در مقایسه با ساير لوله های پليمری فاضلابی (PE ، PVC)
  •  مانع از انتقال آتش می شود (خود اطفا)
  •  بدون نياز به چسب و حرارت (مانند لوله پلیکا) و جوش لب به لب (مانند لوله هاي پلی اتيلن PE )
  •  وزن کم و سهولت در حمل و نقل
  •  آب بندی كامل و مطلق
  •  مقاوم در برابر مواد شيميايی مطابق با استاندارد DIN078
  •  دارای سطح بسيار صیقلی و فاقد زواید اضافی
  •  سهولت در انجام سيستم ونت و آب باران
  •  راحتی در تعمیرات و تصحيح سيستم لوله كشی در صورت تغيير در نقشه
  •  مقاومت حرارتی بالا
  • ساخته شده بر اساس استاندارد ISIRI13822-1 –EN 1451-1
  • 100% كنترل كيفيت

 

کاربردهای پوش فیت نیوفلکس

  • دفع فاضلاب ساختمان هاي مسكونی ، اداری ، هتل ها، بيمارستان ها و…
  • اجرای لوله کشی ونت و هواکش ساختمان
  • تخليه آب كندانس شده در سيستم هاي تهويه مطبوع
  • لوله هاي انشعابی فاضلاب هاي شهری
  • جمع آوری آب باران

 

دانلود کاتالوگ نیوفلکس

برای مشاهده PDF و دانلود لیست اقلام محصولات و کاتالوگ نیوفلکس روی لینک زیر کلیک کنید.

کاتالوگ نیوفلکس


برای مشاوره, دریافت پش فاکتور و استعلام و خرید با پایپ بازار نمایندگی پوش فیت نیوفلکس تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)