09129725653 (آقای افشار)
021-55598085 (واحد فروش)
021-55897048 (واحد فروش)
09129725653

آقای افشار

021-55598085

واحد فروش (خط 1)

021-55897048

واحد فروش (خط 2)

بهترین مارک لوله پلیکا

بهترین مارک لوله پلیکا
فهرست مطالب

بهترین مارک لوله پلیکا + {معرفی 10 برند پرفروش لوله پلیکا}

بهترین مارک لوله پلیکا
فهرست مطالب

برای انتخاب بهترین مارک لوله پلیکا لازم است که کاربرد آنرا دانسته, تا با توجه به آن اقدام به انتخاب بهترین برند لوله پلیکا یا لوله PVC کنیم. به شکل رایج لوله های پلیکا بیشتر مصارف ساختمانی داشته و به غیر از لوله کشی برق, عمدتا در لوله کشی فاضلاب, ونت , ناودانی و لوله هواکش ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند. برخی از موارد مصرف لوله پلیکا نیز در لوله کشی آبرسانی و کشاورزی و دیگر صنایع است.

به طور کلی لوله پلیکا در سه مدل وزنی رایج , لوله پلیکا فشار ضعیف, لوله پلیکا نیمه قوی و لوله پلیکا فشار قوی تولید شده و در هریک از این سه مدل برندهای متعددی هستند که اغلب آنها کیفیت های مناسبی دارند. برندهای موجود در بازار ایران همگی ساخت داخل بوده و خوشبختانه قیمت و کیفیت آنها در حدی است که واردات این کالا صرفه اقتصادی نداشته و برخی از برندها صادارت انبوه نیز دارند.

 

10 تا از بهترین مارک لوله پلیکا 

تولید کنندگانی که در ادامه آورده ایم, هم در بحث تولید لوله و در بخش تولید اتصالات در برترین مارک های تولیدکننده PVC هستند.

  • لوله پلیکا گلپایگان ( پلیمر گلپایگان PG )
  • لوله پلیکا یاس سمنان ( نانو پلیمر یاس)
  • لوله اتصالات پارس پلاست زنده رود
  • وینو پلاستیک
  • لوله پلیکا داراکار
  • تهران اتصالات 110
  • لوله اتصالات رزاقی
  • تک ستاره گلپایگان
  • لوله پلیکا سمنان
  • لوله پلیمر یاس گلپایگان

البته برندهای دیگری مانند مدل پلاستیک, سمنان پوییش, یکتا سمنان,نگین, مبین, سازند,لوله سازی شرق, گلین لعل, پلی سازان , نیوپلیکا و.. هم شایستگی قرار گرفتن در لیست بهترین مارک لوله پلیکا را دارند, که برای خلاصه نویسی به آنها هم اشاره شد.

 

ویژگی های بهترین برند لوله پلیکا در بازار چیست؟

همان گونه که اشاره شد, برای انتخاب بهترین مارک لوله پلیکا بایستی نیاز خود را بشناسید و با توجه به آن تصمیم گیری کنید, اما با توجه به شرایط کلی بازار مصرف برای گزینش بایستی موارد زیر را در نظر بگیریم.

  • وزن لوله و اتصالات پلیکا
  • کیفیت مواد اولیه و درصد ترکیب افزدونی ها
  • کیفیت ماشین آلات, خط تولید و کنترل کیفی
  • فیت بودن و همگن بودن لوله و اتصالات
  • قیمت مناسب و رقابتی لوله و اتصالات لوله پلیکا
  • تنوع سایز لوله و اتصالات
  • تنوع تعداد اتصالات لوله پلیکا
  • دسترسی آسان به فروشندگان و نمایندگی های فروش
  • شکل ظاهری و بسته بندی اتصالات

وزن و کیفیت مواد اولیه از مهمترین ویژگی های بارز برای انتخاب بهترین برند لوله پلیکاست. اما نکته قابل توجه این است, که برای تولید بایستی از ماشین آلات, خط تولید و کنترل کیفیت خوبی برای تولید محصولات با کیفیت استفاده شود. تولید لوله اتصالات با سطح مقطع کاملا مدور و مطابق استانداردها نیازمند وجود دستگاه های مدرن و استفاده از سیستم کنترل کیفیت بالاست.

برای برندسازی محصولات, استراتژی مدون, سیستم فروش قوی و توزیع مناسب در سراسر کشور نیز به یک ساختار و برنامه ریزی منظم نیاز است. توزیع لوله و اتصالات پلیکا با اعطای نمایندگی های مختلف در سراسر کشور یا راه اندازی یک سیستم پخش از ضروریات مورد نیاز برای جا افتادن یک محصول در بازار است. تنوع محصولات و شناخت نیاز بازار از دیگر مواردی است که بایستی برای افزایش فروش به کار برد. تنوع سایزی و تولید انواع اتصالات لوله پلیکا نیز یک پارامتر مهم است. شکل ظاهری و بسته بندی نیز در فروش هر محصولی یک ویژگی یونیک محسوب شود.

در کنار همه این موارد, رقابتی بودن قیمت لوله پلیکا میتواند به عنوان یک برگ برنده در بازار باشد. برای مثال بهتر است که روند رو به رشد لوله و اتصالات پارس پلاست را ببنید که در عرض یک مقطع کوتاه به راحتی توانسته بخش مهمی از فروش بازار داخلی را در اختیار بگیرد.

 

لوله پلیکا گلپایگان

به شکل قاطع میتوان گفت که برند لوله پلیکا گلپایگان مشهورترین مارک لوله پلیکا در بازار است. معمولا لیست قیمت لوله پلیکا گلپایگان نسبت به دیگر برندهای لوله و اتصالات پلیکا در رنج قیمتی بیشتری قرار دارد, اما با این حال به دلیل کیفیت و حسن شهرت بخش قابل توجهی از فروش بازار را در اختیار داشته و به نوعی بهترین مارک لوله پلیکا محسوب میشود.

 

لوله اتصالات پارس پلاست

لوله و اتصالات پلیکا پارس پلاست سابقه زیادی در تولید دارد, اما ورود این برند به بازار کشوری و توسعه آن در 10 سال اخیر شکل گرفته و جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده است. کیفیت درجه یک و لیست قیمت پارس پلاست که بسیار رقابتی است, باعث شده که تقاضای زیادی در بازار داشته باشد. برای دریافت پیش فاکتور فوری و خرید از پارس پلاست یکی از بهترین مارک لوله پلیکا به فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی پارس پلاست در تهران مراجعه کنید.

 

وینو پلاستیک

وینوپلاستیک یکی از برندهای با قدمت فراوان است که تا سایزهای بالا نیز لوله پلیکاهای خاصی تولید میکند. بخش قابل توجهی از محصولات وینوپلاستیک صادر شده و در بازار داخلی آن طور که باید فعالیت ندارد. قیمت وینوپلاستیک نه در حد گلپایگان اما نسبتا بالاست.

 

تهران اتصالات

تهران اتصالات 110 را میتوان قدیمی ترین تولیدکننده پلیکا در ایران دانست. تا دهه اخیر تهران اتصالات فقط اتصالات لوله پلیکا تولید میکرد, اما در 10 سال اخیر تولید لوله پلیکا را نیز در برنامه خود قرار داد. با توجه به اینکه اتصالات تهران اتصالات کیفیت خیلی بالایی داشته و متقاضیان زیادی در بازار دارد, یکی از برندهای شناخته شده لوله پی وی سی محسوب شده و قیمت نسبتا مناسبی نیز دارد. این تولیدکننده در غرب تهران قرار دارد.

 

لوله اتصالات رزاقی

لوله اتصالات رزاقی یکی از معدود تولیدکنندگانی است, که به صورت مستقیم فروش و پخش محصولات را انجام داده و به صورت سنتی عمل میکند. به همین دلیل خیلی مشهور نیست, اما کیفیت نسبتا خوب و قیمت بالایی دارد.

 

لوله پلیکا سمنان

در سالهای دور فقط یک کارخانه با نام لوله پلیکا سمنان فعالیت میکرد, اما بسته شدن این کارخانه, با توجه به شهرت این برند, کارخانجات زیادی با پسوند و پیشوند سمنان اقدام به فعالیت کرده و شاید بیش از 20 تولیدکننده لوله و اتصالات نام سمنان را در برند خود استفاده کرده باشند. یاس سمنان, سمنان پویش و یکتا سمنان از مشهورترین لوله های پلیکا سمنان هستند. قیمت لوله پلیکا سمنان بسیار اقتصادی بوده و در همه جا یافت میشود, از این رو جزو بهترین مارک لوله پلیکا محسوب میشود.

 

لوله پلیکا دارکار

لوله اتصالات داراکار یکی دیگز از برندهای تولیدکننده لوله پلیکا در اصفهان است که کیفیت محصولات خود را در حد اعلا شروع کرده و همچنان به عنوان برترین برند لوله پلیکا شناخته شده است. هر چند که قیمت لوله پلیکا دارکار در بین 5 لوله اتصالات گران قیمت است, اما با وجود کیفیت آن, بسیار منطقی و قابل درک است.

با وجود معرفی بهترین مارک های لوله پلیکا در ایران بایستی نیاز خود را بررسی نموده و در کنار استفاده از کیفیت بالای لوله اتصالات به کیفیت طراحی و اجرای لوله کشی ساختمان نیز دقت کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)