قیمت نصب رادیاتور چقدر است؟

قیمت نصب رادیاتور

قیمت نصب رادیاتور چقدر است؟

قیمت نصب رادیاتور
فهرست مطالب

قیمت نصب رادیاتور با توجه به مدل های گوناگون رادیاتور, شرایط لوله کشی و نصب, تعداد و لوازم جانبی رادیاتور رنج گسترده ای داشته و به دلیل نوسانات قیمت خرید رادیاتور شوفاژ و تجهیزات مورد نیاز بایستی هزینه آنرا به روز برآورد و تخمین بزنیم. 

در صورت آماده بودن لوله کشی برای نصب رادیاتور, هزینه نصب رادیاتور شامل اجرت نصب رادیاتور, هزینه خرید رادیاتور , اتصالات و لوازم جانبی نصب شوفاژ میشود. 

 

نمایندگی نیوپایپ

 

اجرت نصب رادیاتور چقدر است؟

اجرت نصب رادیاتور بستگی به نوع رادیاتور و نصب دارد. تعداد رادیاتورها نیز در دستمزد نصب رادیاتور موثر است. بدیهی است که اجرت نصب رادیاتورهایی که شیر رادیاتور آنها نصب شده و فقط نیاز به نصب رادیاتور روی دیوار و اتصال به شیر وجود دارد, کمتر از نصب رادیاتورهایی است که نیاز به نصب اتصالات و شیر رادیاتور دارند.

 

نمایندگی لوله آذین

 

هزینه نصب رادیاتور پنلی

دستمزد نصب رادیاتور پنلی تا حدی نسبت به نصب رادیاتور پره ای بیشتر است. این مساله به دلیل این است که نصب رادیاتور پنلی نیاز به دقت و تنظیمات بیشتری دارد. در حال حاضر اجرت نصب یک رادیاتور پنلی در حدود 400 تا 500 هزار تومان است و در صورت افزایش تعداد آن تا حدود 5 رادیاتور, تقریبا هر رادیاتور پنلی با دستمزد حدود 300 هزار تومان نصب میشود. این اختلاف قیمت به دلیل هزینه رفت و آمد و معطلی است که برای نصاب رادیاتور وجود دارد.

در نصب رادیاتورهایی که نیاز به اتصال بوشن مغزی یا زانوی یکسرفلزی, اجرت نصب آنها تا حدی بیشتر میشود.

 

نمایندگی سوپر پایپ

 

هزینه نصب رادیاتور پره ای

قیمت نصب رادیاتور پره ای در بخش دستمزد در شرایط برابر نسبت به رادیاتور پنلی کمی ارزان تر است. این مساله به دلیل این است که نصب بست رادیاتور پره ای بسیار ساده تر از نصب بست رادیاتور پنلی بوده و نیازی به اندازه گیری پیچیده ای وجود ندارد.

در حال حاصر اجرت نصب رادیاتور پره ای در تعداد کم حدودا 350 تا 400 هزار تومان و در تعداد بالای 5 عدد بین 250 تا 300 هزار تومان است. این دستمزد به غیر از هزینه کوپل و خرید لوازم است.

 

لوله کشی آب و شوفاژ

 

اتصال دو رادیاتور پنلی به هم

اتصال دو رادیاتور پنلی به هم امکان نداشته و سرهم بندی رادیاتور پنلی به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد, یا باعث گرم نشدن کامل رادیاتور شده و یا اینکه موجب نشتی از محل اتصال آنها به یکدیگر میشود.

 

قیمت لوله مانیسمان

 

هزینه تعویض پره رادیاتور

هزینه تعویض پره رادیاتورهای پره ای شامل هزینه خرید پره و اجرت تعویض پره میشود. این مورد برای رادیاتورهایی که یک یا چند تای آنها سوراخ شده به وجود آمده و از آنجایی که پره رادیاتور در بازار به صورت تک وجود ندارد, اغلب برای رفع نشتی رادیاتور, پره سوراخ شده را حذف میکنند. اجرت حذف پره رادیاتور بدون لوازم احتمالی مورد نیاز در حدود 600 هزار تومان است. این دستمزد شامل باز کردن, حذف رادیاتور و نصب مجدد آن است.

 

قیمت لوله گاز

 

اتصال دو رادیاتور به هم

هزینه اتصال دو رادیاتور به هم به غیر از خرید مغزی, واشر و لوازم دیگر به غیر از اجرت نصب آن 300 هزار تومان است. در صورتیکه تعداد کوپل کردن های رادیاتور بیشتر باشد, دستمزد کوپل کردن رادیاتور کاهش پیدا میکند.

 

قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش کف 

 

نصب رایگان رادیاتور

هیچ شرکت و کارخانه نصب رایگان رادیاتور نداشته و بعضی از شرکت ها فقط پکیج دیواری را به صورت رایگان و با مهر کردن برگه گارانتی مجانی انجام میدهند. البته بایستی شرایط استاندارد نصب پکیج نیز وجود داشته باشد. اما قیمت نصب رادیاتور به صورت جداگانه محاسبه میشود.

تعرفه نصب رادیاتور با برندهای مختلف یکسان بوده و قیمت نصب شوفاژ, ایران رادیاتور, بوتان, ایساتیس, کریستال, آلفام و دیگر برندها یکسان است.

1.5/5 - (2 امتیاز)
pipebazar