09129725653 (آقای افشار)
021-55598085 (واحد فروش)
021-55897048 (واحد فروش)

09129725653

آقای افشار

021-55598085

واحد فروش (خط 1)

021-55897048

واحد فروش (خط 2)

نمایندگی مولتی پایپ
فهرست مطالب

نمایندگی مولتی پایپ + لیست قیمت

نمایندگی مولتی پایپ
فهرست مطالب

نمایندگی مولتی پایپ + لیست قیمت

برای دانلود و مشاهده لیست قیمت نمایندگی مولتی پایپ روی لینک زیر کلیک کنید. بسته به میزان فاکتور فروش امکان ارایه تخفیف تا 20 درصد وجود دارد.

دانلود کاتالوگ لیست قیمت نمایندگی مولتی پایپ: moolti pipe 1402-10-10

 

کمی در خصوص نمایندگی مولتی پایپ بدانید..!

مولتی پایپ نام برند آخرین محصولات صنایع گیتی پسند اصفهان ( گیتی کالا) است که در سال 1402 به سبد فروش این شرکت افزوده شده است. از آنجا که در بسیار از ملزومات ساختمانی به خصوص لوله اتصالات ساختمان, شرکت گیتی کالا محصولاتی را ارایه کرده و تا به حال اغلب آنها از برندهای مطرح بازار شده اند, این بار وارد عرصه تولید, لوله اتصالات پلیکا گذاشته که رنج گسترده ای مصارف مختلف را در ساختمان سازی و دیگر صنایع دارد.

مولتی پایپ مارک برند لوله اتصالات PVC شرکت گیتی پسند اصفهان است, که در کنار محصولات دیگر این شرکت یعنی آذین لوله , نیوپایپ, سپهر فوم , نیوفلکس , تجهیزات گرمایشی, پکیج دیواری, لوازم گرمایش از کف, لوازم سرمایشی, لوله پلی اتیلن فاضلابی قطران اتصال, لوله پلی اتیلن آبرسانی و آبیاری دیناپلیمر, خازن های الکتریکی, پودر گچ و دیوارهای پیش ساخته کناف باتیس به کالاهای تولید شده در شرکت گیتی پسند افزوده شده است.

لوله اتصالات پی وی سی PVC یا لوله پلیکا از ارزان قیمت ترین و در دسترس ترین لوله های ساختمانی است که به دلیل این ویژگی ها و سهولت اجرا و کیفیت قابل قبول از پرکاربرد ترین لوله های ساختمانی است که برای لوله کشی فاضلاب, لوله کشی برق و مخابرات, لوله کشی هواکش, لوله کشی ناودانی و آب باران و لوله کشی آبرسانی کشاورزی و استخر مصارف زیادی دارد. 

لوله پلیکا از قدیمی ترین لوله های پلیمری در صنعت ساختمان بوده و در سال های اخیر نوع اصلاح شده آن با نام لوله اتصالات UPVC است که برای برای لوله کشی استخرهای حرفه ای و فاضلاب کشی بسیار مناسب هستند. از جمله عوامل موثر بر قیمت لوله پلیکا را میتوان, نوع و درصد ترکیب مواد اولیه و وزن لوله اتصالات دانست که برند مولتی پایپ با رعایت استانداردهای لازم یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین برندهای لوله پلیکا محسوب میشود.

 

لیست قیمت مولتی پایپ

لوله اتصالات پلیکا برند مولتی پایپ شامل لوله و اتصالات فاضلابی و ناودانی است. در لیست قیمت کنونی لوله های مولتی پایپ در سایزهای 90 , 110 , 125 و 160 از نوع BD یا نوع سنگین تولید شده و لوله های سایز 50 و 63 و 160 از نوع B که نسبتا سبکتر است, تولید میشوند. لوله پلیکا BD برای لوله کشی فاضلاب توکار و نوع B برای لوله فاضلاب روکار و لوله استخری مناسب هستند. البته با توجه به راه اندازی جدید این برند و نوپا بودن آن,احتمالا محصولات مولتی پایپ در 6 ماه آینده کاملا تکمیل شده و حتی اقلام لوله و اتصالات با مصارف خاص نیز در دست طراحی و تولید هستند.

مدل ضعیف‌تر لوله های مولتی پایپ که برای هواکش, درین و تهویه مطبوع کاربرد داشته و با نام لوله ناودانی مولتی پایپ شناخته میشود از قطر 50 تا 125 تولید میشود. همه انواع لوله اتصالات پلیکا مولتی پایپ دارای وزن , و شرایط استاندارد هستند.

درصد ترکیب پودر پلیمر, نسبت و نوع کربنات کلسیم مخصوص و ضخامت واقعی لوله بر حسب استاندارد در کنار برند از تکنولوژی و برند از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله پلیکا هستند.

تنوع سایز لوله و اتصالات در کنار انواع مختلف اتصالات سنتی در کنار اتصالات جدیدی همچون بوشن تعمیر, زانو و سه راهی خم, سه راهی سه سر کوپل و کیفیت عالی مواد اولیه و تولید باعث شده که این برند نوپا با توجه به سوابق شرکت گیتی کالا از گزینه های پیش رو برای خرید لوله و اتصالات UPVC باشد.

زانو 45 و 90 درجه و خمدار, سه راهی 90 و 45 درجه و خمدار, سیفون توالت و کفشور, یا شترگلو فاضلاب, تبدیل , سه راهی تبدیل, سه راهی دریچه بازدید, تبدیل هم مرکز, رابط یا کوپلینگ استپ دار در کنار چسب فشار قوی و بست لوله پلیکا در سایزهای مختلف از اتصالات لوله های مولتی پایپ هستند.

 

نمایندگی لوله اتصالات مولتی پایپ

با خرید از نمایندگی لوله اتصالات PVC مولتی پایپ از تخفیف های ویژه ما برخوردار شده و همچنین خیال خود را بابت اصالت کالا راحت کنید. در کنار فروش به قیمت کف بازار این محصول و کلیه محصولات گیتی پسند از دیگر لوله اتصالات نمایندگی لوله آذین , نمایندگی نیوپایپ, نمایندگی سوپرپایپ و نمایندگی پلی ران در تهران نیز برخوردار شوید.

در صورت نیاز به جدیدترین لیست قیمت و یا پیش فاکتور فروش استعلام قیمت با نمایندگی مولتی پایپ در بازار تهران, فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)