نمایندگی پارس پلاست در تهران

نمایندگی پارس پلاست در تهران

نمایندگی پارس پلاست در تهران + لیست شماره تلفن ها

نمایندگی پارس پلاست در تهران
فهرست مطالب

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی پارس پلاست در تهران با ارایه بیشترین تخفیف ها طبق لیست قیمت برای همکاران, مجریان و سازندگان گرامی, ارسال به کلیه شهرستانها, همراه تهیه دیگر برندها و انواع لوله اتصالات ساختمانی در خدمت شماست.

فروشگاه پایپ بازار با امکان خرید حضوری و تلفنی و فقط به صورت عمده فروشی و با صدور پیش فاکتور فوری و ارسال فوری انواع و اقسام برندها و لوله اتصالات در بازار تهران قرار دارد. برای مشاوره خرید و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

لوله پلیکا یکی از انواع لوله های پلیمری است, که به دلیل قیمت مناسب, اجرای آسان, کیفیت خوب و وزن سبک کاربردهای زیادی در بخش های مختلف ساختمانی و صنعتی دارد. بیشترین مصرف لوله پلیکا در لوله کشی فاضلاب ساختمان, لوله کشی هواکش, لوله کشی کشاورزی و پوشش دهنده سیم های برق و مخابراتی است. پارس پلاست زنده رود از با سابقه ترین برندهای تولیدکننده لوله پلیکاست که در عین کیفیت بسیار بالا, قیمت مناسبی داشته و در بین پرفروش ترین مارک های لوله پلیکا در ایران قرار دارد.

لیست قیمت پارس پلاست

ارتباط با کارشناسان فروش محصولات

09129725653 – آقای افشار

   09129725603 – آقای محمدی

 09129594598 – آقای عطری

021-55898121 – دفترمرکزی

 021-55598085 – دفتر مرکزی

 021-55598084 – دفتر مرکزی

تسهیلات خرید از نمایندگی پارس پلاس در تهران

حصول اطمینان از اصالت کالا و شفافیت قیمت از ویژگی های خرید لوله و اتصالات پلیکا پارس پلاست از پایپ بازار است. با توجه به اینکه پارس پلاست یک برند برتر در بین تولیدکنندگان لوله و اتصالات PVC در بازار است, برای افزایش اظمینان بهتر است که از نمایندگی های پارس پلاست خرید خود را انجام دهید. لیست قیمت اتصالات یک معیار مناسب برای خرید و فروش لوله و اتصالات پارس پلاست است که همواره با تناسب شرایط بازار از سوی شرکت تهیه و در اختیار نمایندگی لوله پلیکا پارس زنده رود پلاست در سراسر کشور قرار میگیرد.

پایپ بازار نمایندگی اصلی فروش لوله و اتصالات پلیکا پارس پلاست زنده رود در بارار تهران بوده و علاوه بر این نمایندگی لوله آذین سپاهان, نمایندگی نیوپایپ, پوش فیت نیوفلکس, نمایندگی سوپر پایپ, پوش فیت سوپردرین, نمایندگی پلیران, نمایندگی لوله اتصالات پنج لایه بهتراشان و ایزوپایپ اصفهان, عاملیت فروش لوله های درزدار و api سپاهان و سپنتا, لوله های مانیسمان اهواز, اتصالات رده 40 بنکن, لوله های مانیسمان وارداتی, نمایندگی شیر فلکه سیم ایتالیا و کیزایران و بسیاری از برندهای مطرح در صنعت ساختمان است. جهت استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور سریع با ما تماس گرفته و لیست لوله اتصالات خود را از طریق شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

فرآیند خرید از نمایندگی پارس پلاست

1. درخواست مشاوره: ما در پایپ بازار آمادگی داریم, تا به همکاران در بخش فروش در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره تخصصی در زمینه تامین لوله‌ها و اتصالات پلیکا پارس پلاست زنده رود کمک کند. از این رو می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش انتهایی صفحه، با ما در تماس باشید.

2. صدور پیش‌فاکتور: برای دریافت لیست قیمت و درصد تخفیف روی محصولاتی که می‌خواهید خریداری کنید، می‌توانید با نمایندگی پارس پلاست تهران پایپ بازار تماس بگیرید و درخواست صدور پیش‌فاکتور خود را اعلام کنید. تیم فروش ما به سرعت و با دقت به امور شما پاسخ می‌دهد.

3. ارسال سفارشات: پس از صدور پیش‌فاکتور و پرداخت مبلغ، نمایندگی پارس پلاست پایپ بازار محصولات مورد نیاز را تامین کرده و از انبار شرکت به مقصد مشتری ارسال می‌کند. ما تلاش می‌کنیم تا هزینه حمل و نقل برای مشتریان را به حداقل برسانم.

ویژگی‌ های برجسته نمایندگی لوله پارس پلاست :

در مناطق مختلف کشور، از جمله استان تهران، نمایندگی‌های مختلفی وجود دارند که هر کدام ویژگی‌ها و مزیت‌های خود را دارند اما فروشگاه پایپ بازار به منظور توضیح نوع فعالیت و عملکرد صحیح و استاندارد این نمایندگی‌ها، موارد زیر را بر اساس استانداردها و معیارهای خاص انتخاب نموده است:

معتبر و قانونی بودن: نمایندگی باید مراجع ذی صلاح تایید کننده کسب و کار به صورت معتبر و قانونی شناخته شده باشد.

تاییدیه‌های رسمی: نمایندگی باید دارای تاییدیه‌های رسمی با مدارک مهر شده از سوی شرکت گیتی پسند اصفهان و برند لوله آذین باشد.

تضمین کیفیت و اصالت محصولات: تمامی محصولات باید دارای برند و لوگوی مشخص از سوی کارخانه تولید کننده باشند.

مشتری مداری: استفاده از سیستم‌های مدیریت مشتری یا کارتابل‌های مشتری جهت افزایش سرعت و رفاه در فرآیند خرید و فروش.

سیستم‌های حسابداری حرفه ای: استفاده از سیستم‌های حسابداری نوین برای صدور سریع پیش‌فاکتور و به‌روز بودن قیمت‌های محصولات پارس پلاست زنده رود اصفهان.

کیفیت لوله پارس پلاست

کیفیت لوله اتصالات پارس پلاست در سطح بالایی از قرار داشته و جزو 3 برند مطرح اصلی بازار شناخته میشود. با توجه به کیفیت لوله اتصالات پارس پلاست , قیمت لوله اتصالات پارس پلاست بسیار مناسب از دیگر رقبای تولیدکننده در این سطح است. 

لوله های پارس پلاست در سه نوع لوله های برقی, لوله های نیمه قوی و قوی فاضلابی و لوله های ناودانی تولید و به بازار عرضه شده و هم به جهت کیفیت و هم از لحاظ قیمت رضایت مندی مصرف کنندگان را در نظر گرفته است. لوله های فاضلابی پارس پلاست زنده رود در لیست  قیمت در سایزهای  32,40,50,63,75, 90,110,125, 160,200,250, 315 موجود هستند.. لوله های ناودانی پارس پلاست از سایز 50 تا 125 تولید میشوند. پارس پلاست لوله های برقی خم گرم و سرد نیز تولید میکند. 

به غیر از تنوع در تولید انواع مدل لوله های فشارقوی, نیمه قوی و هواکشی, تنوع در سایزبندی و تعدد اتصالات تولیدی , میتوان به ابداع و نوآوری های فنی و علمی در تولید اتصالات چند سرکوپله و پارس فیت نیز اشاره کرد.

زانو 90 درجه, زانو 45 درجه, سه راهی 90 و 45 درجه, سه راهی معمولی, سراهی تبدیلی, تبدیل های متنوع, شترگلویی, رابط پلیکا چهار راه پلیکا,سراه خم,درپوش, فلنج پلیکا, دریچه بازدید, سه راهی بازدید, کلاهک و موفه از اتصالات پارس پلاست هستند. برخی از اتصلات پرمصرف هواکشی,مانند زانو و سه راهی در انواع سبک تر و ناودانی نیز تولید میشوند.

اتصالات پارس فیت که ابداع نمایندگی پارس پلاست در تهران است, برای آب بندی بهتر لوله فاضلاب , بخش مادگی دارای دو لایه پوشش دهنده است که سطح مقطع داخلی لوله را پوشش داده و این مساله باعث میشود, لوله فاضلاب از دو سمت احاطه شده و با استفاده از چسب یک آب بندی عمر پیدا کند. ابداع این نوع آب بندی فاضلاب را میتوان مدیون تیم حرفه ای طراحان و مهندسین پارس پلاست زنده رود دانست.

مواد اولیه پارس پلاست از با کیفیت ترین مواد اولیه و با ترکیب با افزدنی های استاندارد تهیه شده و در خط تولید کارخانه پارس پلاست از جدیدترین ماشین آلات برای تولید لوله و اتصالات استفاده میشود. در کنار این مساله کنترل کیفی و آزمایشگاه های تخصصی پارس پلاست باعث شده که این برند حداکثر کیفیت و حداقل نقطه ضعف را داشته باشد. در صورت نیاز به مشاوره, دریافت پیش فاکتور و استعلام و در نهایت خرید با پایپ بازار, نمایندگی پارس پلاست در تهران تماس بگیرید.

pipebazar