لیست قیمت قطران اتصال

لیست قیمت جدید شرکت قطران اتصال

لیست قیمت قطران اتصال + لیست محصولات

لیست قیمت جدید شرکت قطران اتصال
فهرست مطالب

لیست قیمت قطران اتصال

برای دانلود و مشاهده جدیدترین لیست قیمت قطران اتصال روی لینک زیر کلیک کرده و برای ارسال پیش فاکتور و دریافت استعلام قیمت با فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی لوله اتصالات پلی اتیلن قطران اتصال تماس بگیرید.

لیست-قیمت-قطران-1402

ارتباط با کارشناسان فروش پایپ بازار نمایندگی قطران اتصال

09129725653 – آقای افشار

09129725603 – آقای محمدی

09129594598 – آقای عطری

021-55898121 – دفترمرکزی

021-55598085 – دفتر مرکزی

021-55598084 – دفتر مرکزی

 

فروشگاه لوله اتصالات پایپ بازار با نمایندگی لوله آذین , نمایندگی نیوپایپ, نمایندگی سوپرپایپ, نمایندگی پلی ران, پارس پلاست زنده رود, شیر فلکه سیم ایتالیا و کیزایران, لوله اتصالات گازی سپاهان و سپنتا , لوله مانیسمان اهواز از جمله عمده فروشی های پخش کننده کلیه ملزومات تاسیسات لوله کشی ساختمان در بازار تهران محسوب میشود. جهت استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور با ما تماس بگیرید.

قطران اتصال یک برند قدیمی و شناخته شده تولیدکننده لوله و اتصالات پلی اتیلن است که به تازگی توسط گروه صنایع گیتی پسند خریداری شده و بخشی از سبدکالای SGP شده است. یکی از محصولات جدید مجموعه گیتی کالاست. شرکت گیتی کالا(گیتی پسند اصفهان) تولید کننده و تامین کننده لوازم تاسیسات و لوله کشی ساختمان است که تا به حال برندهای مشهوری مانند لوله آذین, لوله اتصالات نیوپایپ, پوش فیت نیوفلکس, سپهرفوم, مولتی پایپ,دیناپلیمر, باتیس در بازارهای داخلی عرضه کرده است.

بررسی لیست قیمت قطران اتصال

قطران اتصال از دیرباز تولیدات فعالیت زیادی در زمینه لوله اتصالات پلی اتیلن فاضلاب داشته که اخیرا به هولدینگ گیتی کالا پیوسته تا قدم دیگری در جهت افزایش تولید و بهبود کیفی داشته باشد. از آنجا که در حال حاضر لوله کشی فاضلاب به عنوان اصلی ترین بخش از تاسیسات ساختمان تلقی شده و یکی از گزینه های پیش رو برای اجرای لوله کشی فاضلاب استفاده از لوله اتصالات پلی اتیلن فاضلابی است, شرکت گیتی کالا برای افزایش سبد کالای خود اقدام به خرید و توسعه کمی و کیفی محصولات نموده تا بتواند قدم مهمی در تامین لوازم و تجهیزات ساختمانی بردارد.

ویژگی های خرید لوله اتصالات پلی اتیلن فاضلابی

1-قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن در قیاس با سایر لوله های فاضلابی مانند پوش فیت و پلیکا، اقتصادی تر است. این مقایسه با در نظر گرفتن کیفیت , یکپارچگی و مقاومت این محصول در سیستم فاضلاب در نظر گرفته شده است.

2-سهولت اجرا و تعمیرات راحت و هزینه اجرای با کیفیت از دیگر ویژگی های این لوله کشی پلی اتیلن فاضلابی می باشد، چرا که بیشتر لوله کشی های فاضلاب نیاز به حداقل دو عدد بست و ساپورت برای تثبیت لوله اتصالات و جلگیری از خرابی آب بندی سیستم دارند، در صورتیکه در سیستم پلی اتیلن در هر 3 تا 4 متر از یک عدد بست استفاده می شود و این مساله هم باعث استفاده از لوازم کمتری می شود، بلکه هزینه های اجرای این سیستم را نیز تا حد بالایی، پایین می آورد.

3-جوش خوردن کلیه لوله و اتصالات پلی اتیلن و ایجاد لوله کشی یکپارچه، از دیگر محاسن این سیستم می باشد. عدم وجود اتصالات اورینگی زیاد که معمولا با مرور زمان از آب بندی خارج می گردد. و یا به کار نرفتن چسب که با فاسد شدن آب بندی لوله کشی را از بین میبرد. در واقع  کلیه سیستم لوله کشی پلی اتیلن قطران اتصال داخل لیست قیمت متشکل از لوله هایی از یک جنس یک تکه هستند.

4- امکان تست آب بندی تحت فشار, آبرو  تا 10 متر، که اصولا در سیستم های دیگر با این ارتفاع امکان پذیر نبوده, از ویژگی های این سیستم یکپارچه می باشد.

5- استحکام بالای پلی اتیلن فاضلابی قطران اتصال در برابر فشارهای مکانیکی و نشست ساختمان و توانایی قرار گرفتن در زیر بتون و مصالح سخت و سنگین یکی دیگر از خصوصیات مهم پلی اتیلن می باشد. در سایر سیستم ها باید لوله و اتصالات به شکل آزاد و اجتناب از فشار فیزیکال و به صورت سطح مقطع گرد درون یکدیگر قرار گیرد تا آب بندی شوند و در صورتیکه از بیرون فشاری برآن وارد شود، از دایره کامل خارج شده و شکل بیضی به خود می‌گیرد و همین موضوع, سبب به وجود آمدن نشت از محل اتصالات می شود که این مشکل در روش لوله اتصالات پلی اتیلن وجود ندارد. علاوه بر این قطران اتصال با اصلاح کیفی انعطاف و مقاومت فیزیکی خود را بهبود بخشیده است.

6- عدم نیاز آب بندی پلی اتیلن جوشی فاضلابی به چسب در لوله پلیکا و ارینگ در لوله کشی پوش فیت که این مساله موجب میشود در صورت خرابی چسب و ارینگ از نقاط ضعف این نوع لوله کشی ها محسوب شود.

محصولات قطران اتصال شامل چه مواردی هستند؟

به غیر از لوله های پلی اتیلن جوشی از سایز 50 تا 160, اتصالات جوشی فاضلابی، اتصالات جوشی فشار قوی، اتصالات پیچی، الکتروفیوژن‌ها، تی اف‌ها و رایزر, زانو 90 درجه جوشی, زانو 45 درجه جوشی, سه راهی 90 و 45 درجه جوشی, سه راهی تبدیلی 90 و 45 درجه جوشی, تبدیل جوشی, سیفون یا شترگلویی, موفه بلند و کوتاه, دریچه بازدید, درپوش تست, سیفون جوشی یک تکه در انواع مختلف از اتصالات اصلی در کنار قطعات و تجهیزات دیگر پلی اتیلن قطران اتصال است.

شیرهای پلیمری Q_Valve از دیگر محصولات با کیفیت قطران اتصال هستندکه از جنس UPVC بوده و نوع شیر ضد اسید محسوب میشوند.

این شیرها از نظر وزن بسیار سبک بوده و از استحکام بالایی در برابر محلول های شیمیایی و ساییدگی برخوردار است و از طرف دیگر مناسب برای استفاده در سیستم های آب شرب مصرفی, صنایع مواد غذایی بوده و بی بو بودن این ماده در این صنایع اهمیت این کالا را دو چندان می کند. سطح داخلی کاملا صیقلی و بدون رسوب بودن آن، ویژگی هیدرولیکی را در حد بالایی بهبود می‌بخشد. در مقابل بیشتر املاح نمکی و اسیدی و بازی مقاوم است. این شیرها در دو مدل با دسته فلزی و دسته پلیمری از سایز 1/2 تا 4 اینچ تولید می‌شود.

مهمترین ویژگی این شیرها عبارتند از :

– این شیرها از نوع شیرهای توپی با قابلیت تعویض کلیه قطعات می باشد.
– گشتاور دسته شیر بسیار کم بوده و به سهولت باز و بسته می شود.
– باز شوندگی توپی شیر صد در صد بوده که باعث کمترین میزان اُفت هیدرولیکی می شود.
– فشار اسمی این شیرها 16bar می باشد.
– این شیرها با توپی معمولی و مغزی آبکاری شده با نیکل کروم تولید می گردد.

5/5 - (1 امتیاز)
pipebazar