قیمت فوم متالایز گرمایش از کف

برای استعلام آخرین قیمت فوم متالایز گرمایش از کف با فروشگاه پایپ بازار مرکز پخش تجهیزات گرمایش از کف در بازار تماس بگیرید.

 

فوم متالایز گرمایش از کف چیست ؟

به صورت کلی فوم های گرمایش از کف, عایق های حرارتی هستند که برای کاهش پرت حرارتی در بخش زیرین سیستم گرمایش از کف به کار میروند. برای ایزولاسیون حرارتی گرمایش کف, عایق های متنوعی به کار رفته که رایج ترین آنها فوم های معمولی و یونولیتی و فوم های روکش دار هستند. فوم متالایز گرمایش از کف نوعی از فوم های روکش دار است که برای افزایش قدرت عایق توسط لایه ای از آلومینیوم به صورت شیمیایی و فیزیکی بر روی فوم اصلی متصل میشود. این نوع فوم ها از لحاظ روکش دو نوع داشته که یک نوع آن به صورت شیمیایی انجام شده و با نام فوم متالایز مشهور است و نوع دیگری از آن توسط ورقه های آلومینیومی بر روی فوم توسط چسب متصل میشود و با نام فوم روکش آلومینیومی یا فویل دار نامیده میشود. عموما این دو نوع فوم متالایز نامیده میشود اما در واقع نوع اول فوم متالایز گرمایش از کف است و دومی نیز کاربرد نسبتا زیادی دارد اما نوع اول مقاومت بیشتری نسبت به نوع اول دارد. به غیر از گرمایش از کف, فوم های متالایز به عنوان زیرکار در نصب پارکت و لمینت نیز کاربرد داشته و استفاده از آنها در سایز نقاط ساختمان نیز رایج است.

 

انواع فوم متالایز گرمایش کف

اما بدنه اصلی فوم های متالایز گرمایش از کف ممکن است از نوع الاستومری باشند و یا از نوع سفید که عایق سبک تری هستند و قیمت نسبتا ارزان تری نیز دارند.

به غیر از دسته بندی های فوم شامل نوع روکش و نوع بدنه فوم, ضخامت فوم بر کیفیت نهایی فوم تاثیر مستقیم دارد. فوم های متالایز گرمایش از کف با ضخامت 20 میل متر به بالا در کنار فوم شانه تخم مرغی از بهترین انواع فوم های گرمایش کف محسوب میشوند, اما به دلایلی قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش کف نسبت به قیمت فوم متالایز بیشتر بوده و به خاطر سهولت اجرا بیشتر کاربرد دارد.

 

قیمت فوم متالایز گرمایش از کف

فوم های گرمایش از کف به صورت رولی تولید و به بازار عرضه شده و بسته به ضخامت فوم, هر توپ آن از 10 تا 50 متر و حتی بیشتر طول دارد. عرض فوم متالایز 1 متر بوده و فوم های 20 میلیمتر که رایج ترین نوع فوم های گرمایش از کف هستند, حدود 50 متر طول دارند. با افزایش ضخامت فوم, طول رول های کاهش پیدا میکند. البته در بازار این فوم ها به صورت متر و رولی به فروش میرسد.

در حال حاضر قیمت فوم متالایز گرمایش از کف هر متر مربع بین 28 تا 60 هزار تومان است که این نوسان قیمت بسته به نوع فوم اعم از الاستومری یا سفید, نوع روکش و ضخامت فوم متالایز تغییر میکند.

فوم متالایز گرمایش از کف از ضخامت 5 میلیمتر تا 35 میلیمتر تولید میشوند, اما رایج ترین آنها فوم های با ضخامت 20 و تا حدودی 10 میلیمتر هستند.

 

نحوه نصب فوم متالایز گرمایش از کف

فوم های گرمایش از کف در تمام سطحی که گرمایش از کف اجرا میشوند, نصب شده و بهتر است بین هر زون بین 5 تا 10 سانتیمتر فاصله برای تخلیه حرارت تعبیه کنیم. برای نصب این فوم کافیست که این فوم ها روی زمین مسطح شده و نیاز به چسب یا چیز دیگری وجود نداشته و وزن لوله آنرا روی زمین نگه میدارد. تثبیت لوله روی این فوم ها توسط بست خاردار و یا بست ریلی انجام میشود.

5/5 - (1 امتیاز)
pipebazar
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *