09129725653 (آقای افشار)
021-55598085 (واحد فروش)
021-55897048 (واحد فروش)

09129725653

آقای افشار

021-55598085

واحد فروش (خط 1)

021-55897048

واحد فروش (خط 2)

لیست قیمت و خرید لوله گاز
فهرست مطالب

لیست قیمت و خرید لوله گاز

اگر به دنبال تهیه لیست قیمت و خرید لوله گاز در انواع مختلف هستید در این بخش از وبسایت پایپ بازار می توانید اطلاعات کامل تری از این محصول به دست آورید. همچنین برای تهیه و خرید آن نیز می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت، با ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت (جدید) ارتبط با کارشناسان فروش لیست قیمت و خرید لوله گاز

ثبت لیست خرید

با دو روش بارگذاری لیست خرید یا انتخاب کالا از دسته بندی های سایت

صدور پیش فاکتور

ارسال پیش فاکتور با قیمت نهایی توسط کارشناسان فروش پایپ بازار

تایید و تعیین روش پرداخت

تایید پیش فاکتور نهایی و تعیین روش پرداخت توسط شما

ارسال بار به محل پروژه

ارسال بار از انبار به سراسر کشور در محل پروژه شما

ارتباط با کارشناسان فروش

09129725653

آقای افشار

09129725603

آقای محمدی

0219594598

آقای عطری

021-55598085 021-55598084 021-55898121

لیست قیمت و خرید لوله گاز

لیست قیمت و خرید لوله گاز

وضعیت قیمت : آخرین قیمت بازار

با امکان ارایه فاکتور رسمی

قیمت لوله گاز 1/2

لوله درزدار روکار خانگی 290 هزار تومان

لوله api درزدار توکار 333 هزار تومان

مانیسمان رده 20 چینی 330 هزار تومان

مانیسمان رده 40 وارداتی 365 هزارتومان

سفارش

قیمت لوله گاز 3/4

لوله درزدار روکار خانگی 350 هزارتومان

لوله api توکار 415 هزار تومان

مانیسمان رده 20 وارداتی 400 هزار تومان

مانیسمان رده 40 وارداتی 450 هزار تومان

کلیک کنید

قیمت لوله گاز 1 اینچ

لوله درزدار روکار خانگی 585 هزار تومان

لوله api درزدار توکار 660 هزا تومان

مانیسمان رده 20 وارداتی 610 هزار تومان

مانیسمان رده 40 وارداتی 728 هزار تومان

کلیک کنید

قیمت لوله گاز 11/4

لوله درزدار روکار خانگی 740 هزار تومان

لوله api توکار 840 هزار تومان

مانیسمان رده 20 وارداتی 830 هزار تومان

مانیسمان رده 40 وارداتی 950 هزار تومان

کلیک کنید

قیمت لوله گاز 11/2

لوله درزدار روکار850 هزار تومان

لوله api توکار 990 هزار تومان

مانیسمان رده 20 وارداتی 1 میلیون تومان

مانیسمان رده 40 وارداتی 1/170 میلیون تومان

کلیک کنید

قیمت لوله گاز 2 اینچ

لوله درزدار روکار خانگی 1/300 میلیون تومان

لوله api توکار 1/580 میلیون تومان

مانیسمان رده 20 وارداتی 1/500 میلیون تومان

رده 40 وارداتی 1/660 میلیون تومان

کلیک کنید

21/2

لوله درزدار روکار 1/450 میلیون تومان

لوله api توکار 1/900 میلیون تومان

مانیسمان رده 20 وارداتی 1/920 میلیون تومان

رده 40 وارداتی 2/530 میلیون تومان

کلیک کنید

3 اینچ

لوله درزدار روکار 2/180 میلیون تومان

لوله api توکار 2/490 میلیون تومان

مانیسمان رده 20 وارداتی 2/600 میلیون تومان

رده 40 وارداتی 3/250 میلیون تومان

کلیک کنید

4 اینچ

لوله دردزار روکار 4/100 میلیون تومان

لوله api توکار 4/600 میلیون تومان

مانیسمان رده 20 وارداتی 4/540 میلیون تومان

رده 40 وارداتی 4/680 میلیون تومان

کلیک کنید

5 اینچ

لوله درزدار روکار 4/900 میلیون تومان

لوله api توکار 5/600 میلیون تومان

مانیسمان رده 20 و ارداتی 5/500 میلیون تومان

رده 40 وارداتی 6/400 میلیون تومان

کلیک کنید

لوله گاز، یکی از اجزای حیاتی و پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی و صنعت به حساب می‌آید؛ زیرا امروزه انتقال گاز به یکی از مسائل اساسی و حیاتی در جوامع مدرن تبدیل شده است. به دلیل این اهمیت بالا، خرید لوله گاز با کیفیت و استاندارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

این نوع لوله‌ها به دلیل کاربردهای متنوعشان به عنوان یکی از مهمترین عوامل در انتقال ایمن گاز در محیط‌های مختلف محسوب می‌شوند. این لوله‌ها به دو نوع فولادی و پلی‌اتیلنی تولید می‌شوند و در مدل‌های مختلفی از جمله مانیسمان بدون درز, API، توکار و روکار در بازار عرضه می‌شوند. کاربردهای این محصول بسیار گسترده است و از منازل مسکونی تا صنایع پتروشیمی، پالایشگاه‌ها و سوله‌های صنعتی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از جمله مزایای لوله‌های گاز می‌توان به ایمنی در انتقال گازها، اثبات کیفیت مواد استفاده شده و دوام در برابر شرایط محیطی اشاره کرد. 

معمولا هنگامی که صحبت از لوله گاز میشود, لوله های فولادی تجسم میشود, اما به غیر از گازرسانی با استفاده از انواع لوله های فولادی, کار انتقال گاز در پروژه های شهری و بین شهری با استفاده از لوله های پلیمری پلی اتیلن مخصوص گازرسانی نیز انجام میشود. البته برای لوله کشی گاز خانگی و صنعتی بایستی حتما از لوله های فولادی استفاده شود.

البته به غیر از انتقال گاز, لوله های فولادی گازی کاربردهای زیادی در لوله کشی ساختمان, لوله کشی آتش نشانی و لوله کشی صنایع مختلف دارند.

انواع لوله‌های گاز فولادی به دو دسته کلی لوله گاز درزدار و لوله گاز مانیسمان بدون درز تقسیم بندی میشوند. 

1-لوله گاز درزدار روکار:

لوله های گاز درزدار خود دارای انواع مختلفی هستند. لوله درزدار صنعتی, لوله درزدار تست گاز و لوله های api از انواع لوله های درزدار هستند. لوله های درزدار صنعتی را در لوله کشی گاز نمیتوان استفاده کرد, چرا که استانداردهای لازم برای تحمل فشار گاز را ندارند.این لوله ها بیشتر برای آبرسانی و دیگر کاربردهای صنعتی کاربرد دارند. لوله های استاندارد برای لوله کشی گاز روکار, لوله های درزدار تست گاز هستند.

کارخانه فولاد سپاهان, سپنتا و کچو از تولیدکنندگان مطرح لوله های گاز درزدار روکار هستند.

2- لوله های api :

لوله های api نوعی از لوله های درزدار هستند که با آلیاژ و تکنولوژی خاصی تولید شده و استانداردهای لازم برای لوله کشی گاز توکار را دارند. البته لوله های api در لوله کشی گاز روکار و سایر انواع لوله کشی ساختمانی و صنعتی نیز استفاده شده و استحکام بیشتری نسبت به لوله های درزدار معمولی دارند. سپاهان و سپنتا دو برند مشهور داخلی تولید کننده لوله های api هستند.

3- لوله مانیسمان :

لوله های مانیسمان لوله های بدون درزی هستند که به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار و خوردگی شرایط و استانداردهای لازم برای انواع لوله کشی گاز روکار و توکار را دارند. این لوله ها از پرمصرف ترین انواع لوله های فولادی در لوله کشی گاز و مصارف دیگر صنعتی هستند. لوله های مانیسمان در رده های مختلفی تولید شده و معمولا برای لوله کشی گاز خانگی از لوله گاز رده 20 و رده 40 استفاده میشود.

قیمت لوله گاز api با لوله گاز مانیسمان رده 20 در یک رنج قیمتی قرار دارند. لوله های مانیسمان رده 20 معمولا از انواع لوله های مانیسمان وارداتی چینی هستند و لوله های مانیسمان رده 40 هم وارداتی و هم تولید کارخانه های داخلی اهواز و کاوه هستند.
لوله‌های گاز مختلفی با تنوع در ویژگی‌ها و کاربردها دارند. در زیر به برخی از برندهای پرمصرف لوله‌های گاز اشاره می‌شود:

1. لوله گازی API سپنتا:
لوله‌های گازی از نوع API سپنتا به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نوع لوله‌های گازی، به ویژه در شهرهای تهران، اهواز و تبریز، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع لوله‌ها به منظور انتقال گازهای خانگی و همچنین در کارخانجات صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله‌ API سپنتا به صورت شاخه‌هایی با طول ۶ متر تولید و عرضه می‌شوند.

 

2. لوله گازی API سپاهان:
لوله‌های گازی از نوع API سپاهان به دو دسته توکار (API) و روکار تقسیم می‌شوند و در صنایع مختلف از جمله صنعتی و ساختمانی استفاده می‌شوند. کارخانه سپاهان به دلیل کیفیت برتر مواد اولیه و استانداردهای رعایتی، برای مصالح ساختمانی و لوله‌های گازی شناخته شده است. به همین دلیل، بسیاری از پروژه‌های لوله‌گذاری شهری و صنعتی از لوله‌های سپاهان استفاده می‌کنند و این کارخانه به عنوان یکی از نمادهای مهم در زیرساخت‌های کشور شناخته می‌شود. برای تهیه این محصول می توانید به بخش خرید لوله API سپاهان مراجعه کنید.

در تعیین قیمت هر شاخه لوله گاز از گروه صنعتی مختلف، مشخصات فنی مهمی تاثیر گذارند. این مشخصات عبارت‌اند از وزن لوله، ضخامت لوله و سایز لوله گاز. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و انتخاب بهینه لوله گاز، می‌توانید با مشاورین گروه پایپ بازار تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. همچنین، نوع لوله (درزدار یا بدون درز) نیز به قیمت‌گذاری تأثیر خواهد داشت. برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت لوله پلی اتیلن گازرسانی، قیمت لوله گازی، و قیمت لوله‌های فولادی گاز، از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در تماس باشید.

برای خرید لوله گاز خانگی می‌توانید موارد زیر را در نظر بگیرید:

1. لوله گاز سپنتا: این نوع لوله گاز از پرفروش‌ترین مدل‌هایی است که برای انتقال گاز در خانه‌ها و کارخانه‌ها استفاده می‌شود. آن‌ها به دو نوع توکار و روکار در ابعاد ۶ متری تولید و به بازار عرضه می‌شوند. مزایای این نوع لوله‌ها شامل مقاومت و استحکام بالا و تنوع در بازار می‌باشد.

2. لوله گاز خانگی توکار: این نوع لوله برای مواردی مناسب است که امکان نصب سطوح و موانع برای گازکشی وجود دارد. در نصب این لوله‌ها نکات ایمنی بسیار مهم هستند. لوله گاز توکار به لوله های api اطلاق شده و از بهترین برندهای لوله گاز توکار یا api میتوان به لوله api سپاهان و سپنتا اشاره کرد.

3. لوله گاز مانیسمان: این لوله‌ها بدون درز هستند و جوشکاری در تولیدشان انجام نمی‌شود. به دلیل این ویژگی، قیمت آن‌ها نسبت به دیگر نوع لوله‌ها کمی بیشتر است. در هنگام خرید، باید به مشخصات فنی محصول شامل طول، قطر و سایز دقت کنید. لوله های مانیسمان رده 20 چینی, لوله رده 40 وارداتی چینی, روس , اوکراین و…. در کنار لوله های رده 40 مانیسمان اهواز و کاوه از گزینه های خرید لوله گاز محسوب میشوند.

نوع لوله گاز,وزن لوله و برند لوله‌های گاز 3 عامل مهم در انتخاب و خرید این محصولات هستند. نوع و وزن لوله‌های گاز باید به نحوی انتخاب شوند که نیاز‌های شما در انتقال ایمن گاز و کسب تاییدیه های لازم را برآورده کنند. در ادامه، به تفصیل در مورد اهمیت ضخامت و طول لوله‌های گاز صحبت می‌کنم:

1. نوع لوله گاز:

نوع لوله‌های گاز به عنوان یک پارامتر مهم در انتخاب لوله می‌آید. همان طور که میدانید برای لوله کشی گاز توکار حتما بایستی از لوله های گاز توکار شامل لوله گاز api یا مانیسمان استفاده شود. البته در برخی لوله کشی های فشار قوی گاز بایستی از لوله مانیسمان رده 40 استفاده شود که این مساله را مجری و پیمانکار یا ناظر به شما اعلام میکند.

در لوله کشی گاز روکار نیز حتما بایستی از لوله گاز استاندارد استفاده شود.

2. وزن لوله گاز:
وزن لوله گاز مهمترین عامل موثر بر قیمت لوله گاز خانگی است. هر چقدر وزن لوله گاز افزایش یابد, ضخامت لوله گاز نیز بیشتر شده و در نتیجه استحکام لوله گاز در برابر فشار و زنگ زدگی بیشتر میشود. قیمت لوله گاز نیز با افزایش وزن لوله گاز بیشتر میشود. بعضا ممکن است در یک سایز و نوع لوله گاز چندین وزن متفاوت وجود داشته باشد.

3. برند لوله گاز :

برند لوله گاز نیز میتواند نمایانگر کیفیت لوله گاز باشد و قیمت لوله گاز را تعیین کند. به عنوان مثال در بین لوله های مانیسمان رده 40, لوله مانیسمان اهواز بیشترین طرفدار و قیمت را دارد.

در کنار موارد فوق میزان عرضه و تقاضا, حجم خرید و محل بارگیری نیز میتواند, قیمت لوله گاز را دچار نوسان کند. اما به طور کلی قیمت لوله گاز به قیمت جهانی فولاد و نوسانات ارزی بستگی دارد.

در پایپ بازار می توانید به جهت خرید لوله گاز از طریق شماره تلفن های موجود در سایت نسبت به برقرار ارتباط با ما اقدام کنید. برای استعلام قیمت و پیش فاکتور بهتر است که نوع و برند لوله گاز را مشخص کرده و یا به صورت تلفنی از نوع و مارک های موجود در بازار مطلع شوید.